شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون دختر دار شد + سند

پوریا تابان مجری و گزارشگر سیما که در برنامه‌های خیرخواهانه نیز حضور فعالی دارد در اینستاگرامش از حرکت قابل تحسین سردار آزمون پرده برداشت و نوشت مهاجم تیم ملی سرپرستی یک دختر ۸ ساله را برعهده گرفته است. نکته جالب توجه پست پوریا تابان نقاشی دخترخوانده سردار است که او را در پیراهن استقلال کشیده و برایش فرستاده است.

سردار آزمون دختر دار شد + سند

خبرنگار شمانیوز نوشت: پوریا تابان مجری و گزارشگر سیما که در برنامه‌های خیرخواهانه نیز حضور فعالی دارد در اینستاگرامش از حرکت قابل تحسین سردار آزمون پرده برداشت و نوشت مهاجم تیم ملی سرپرستی یک دختر ۸ ساله را برعهده گرفته است. نکته جالب توجه پست پوریا تابان نقاشی دخترخوانده سردار است که او را در پیراهن استقلال کشیده و برایش فرستاده است.

 

پست خواندنی تابان را در ادامه بخوانید تا بیشتر در جریان ماجرا قرار بگیرید:

وقتى سردار آزمون که حکم برادرم را دارد در واتس آپ برایم نوشت: بالاخره به آرزوم رسیدم، براش نوشتم دو حالت داره یا ازدواج کردى با کسى که دوسش دارى یا یه قرارداد بزرگ با یکى از بزرگترین تیم هاى باشگاهى دنیا بستى.

سردار آزمون جواب داد: پوریا دختردار شدم؛ و من تا تهش رو خوندم و گفتم درود به شرف و انسانیتت پسر.

چند وقت پیش بود که سردار بهم واتس آپ داد: دادااااشى شماره شاهین صمدپور را مى خواهم و بهش دادم.

با شاهین نازنین هم تماس گرفتم و گفتم: عزیز دل، سردار آزمون دنبالت مى گرده.

چند دقیقه بعد شاهین وویس داد که داداااا با سردار حرف زدم مى خواد یک دختر بچه ى بى سرپرست یا بدسرپرست را به کودک خواندگى قانونى قبول کنه.

حالا … دختر هشت ساله بصورت قانونى کودک خوانده ى سردار آزمون است و برایش نقاشى کشیده و فرستاده روسیه. سردار هم بى تاب بازگشت به ایران است براى دیدن کودک خوانده ى خود.

سردار آزمون در این سال‌ها بصورت ثابت هزینه هاى بسیارى کودکان بدسرپرست یا بى سرپرست را پرداخت مى کرد که هیچوقت تعدادشان را رسانه اى نکرد.

اما اینبار بصورت قانونى یک “کودک خوانده” هشت ساله دختر دارد که وقتى عکسش را برایم فرستاد اشک در چشمانم جمع شد.

-این دختر باهوش و شیرین زبان اونقدر با احساس و ناز است که با کشیدن یک نقاشى خیالى از ذهنش تمام احساسش را بیان کرده تا دل همه ى ما را به آتش بکشد.

*سردار آزمون، برادر عزیزم درود به شرفت پسر که انسانیت برایت از هر چیز بالاتر است و با هر قدم نیکت بندگى راستین خدا را به نمایش مى گذارى و قدم به قدم به سوى قله ى انسانیت نزدیک مى شوى.

*شاهین صمدپور نازنین دم مردانگیت گرم که پهلوان گونه هر دم و بازدم قدم بر مى دارى براى کم کردن غم و رنج بنده هاى خدا و این یعنى اوج بندگى خداوند مهربان.

سردار آزمون دختر دار شد !

 

 

 

 

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال است.در تلاش برای گرفتن دیپلم است، عاشق اسب است و چندین اسب مسابقه ای دارد از ترکمن های گنبد استان گلستان می باشد و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند

 

 

پدر ورزشکار + مذهب

سردار تنها یک خواهر دارد که ازدواج کرده است

پدرش خلیل آزمون از ورزشکاران و مربیان بنام والیبال گلستان است که سال عضو تیم ملی والیبال بوده و به عنوان بهترین بازیکن آسیا نیز انتخاب شده است

مذهب خانواده و خود سردار سنی می باشد

179177_359

 

شروع فوتبال

فوتبال رو از 9 سالگی با آکادمی تیم عقاب گنبد شروع کردم بعد مدتی با اتکای گلستان در لیگ جوانان بودم و سال 88 در 15 سالگی به سپاهان پیوستم و در لیگ برتر جوان ترین بازیکن شدم

ابتدا در جوانان سپس بزرگسالان این تیم تا سال 91 بازی کردم

 

 

13960706001116_test_photoi

 

انتقال به روسیه

در سال 1391 از سپاهان به روسیه لژیونر شد

ابتدا سه سال در روبین کازان و دو سال در روستوف بازی کرد و دوباره از سال 96 به روبین کازان برگشت و در این تیم سابق خود بازی می کند

 

علاقه به اسب

سوارکاری یکی از مهمترین  علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند

 

مانی+حقیقی+و+ترانه+علیدوستی

 

 

ازدواج و همسرش

سردار آزمون بصورت رسمی هنوز ازدواج نکرده است

مدتی پیش انتشار عکس های او با دختری بنام ملیکا نجفی زاده  عنوان شد وی همسر سردار آزمون می باشد، ولی خانم نجفی پیج خود را بست و دو طرف تا الان سکوت کرده اند

این دو رابطه دوستانه و نزدیکی با هم دارند

 

1080P-3D-Images-For-Desktop-620x349

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied