شمانیوز
شما نیوز

واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول امسال به تصویب رسید

در اولین جلسه هیئت واگذاری شرکت‌های دولتی برنامه اجرایی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب قرار گرفت.

 واگذاری استقلال و پرسپولیس در نیمه اول امسال به تصویب رسید

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: در اولین جلسه هیات‌ واگذاری شرکت‌های دولتی در سال ۱۳۹۹ که بعدازظهر امروز در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری و رییس سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

در این جلسه ابتدا رییس سازمان خصوصی‌سازی و وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۳۹۸ در این رابطه از جمله حسابرسی سالیان گذشته و برگزاری مجامع این دو باشگاه، شناسایی اموال و دارایی‌های مختلف آنها، واگذاری قطعی دو ورزشگاه درفشی‌فر مرغوبکار به دو باشگاه و همچنین شفاف شدن بدهی مالیاتی آنها و حل کردن بسیاری از دعاوی حقوقی در سال ۱۳۹۸ ارائه کردند.

در ادامه دژپسند، وزیر اقتصاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مهم و موثر وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در فرایند خصوصی‌سازی دو باشگاه در سال ۱۳۹۸ ، بر واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه طی مراحل قانومی در نیمه اول سال ۱۳۹۹ تاکید کرد و به همه بخش‌های ذیربط دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و قانونی را صادر کرد.

در ادامه جلسه برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری این دو باشگاه که توسط سازمان خصوصی‌سازی تهیه شده بود به جلسه پیشنهاد شد و مورد تصویب هیات عالی واگذاری شرکت‌های دولتی قرار گرفت. مقرر شد تمامی اعضا نهایت تلاش خود را برای واگذاری هرچه سریعتر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ بعمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied