شمانیوز
شما نیوز

چهار تیم نخست فوتبال لیگ برتری معرفی می شوند

نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: با توجه به ادامه دار شدن بیماری کرونا، چهار تیم نخست لیگ برتری برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا مشخص می شوند.

چهار تیم نخست فوتبال لیگ برتری معرفی می شوند

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایرنا: حیدر سلیمانی روز پنجشنبه به میسر نبودن ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و افزود: نخستین نشست معرفی چهار تیم نخست هفته جاری با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر برگزار و بنا شد در نشست های آتی برای معرفی چهار تیم نخست لیگ برتر تصمیم گیری شود.

نماینده فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ملاک عمل در این تصمیم گیری ۱۰ تا ۲۰ فاکتور از جمله کسب امتیاز تیم ها، گلهای زده و دریافت شده و برد و شکست های آنهاست.  

به گفته وی مهم ترین اقدام مدیران تیم های لیگ برتری باید به معرفی چهار تیم برتر متمرکز شود.

سلیمانی با بیان اینکه با تعطیلی ۲ ماهه لیگ، آمادگی بازیکنان و تیم ها برای ادامه بازی‌ها کاهش یافته است اضافه کرد: با نظر مدیران و سازمان لیگ برای تیم های سقوط کننده تصمیم گیری خواهد شد و در این خصوص، تیم هایی که احتمال سقوط آنان بیشتر حس می شود را ۲ تا ۳ دیدار  در زمین بدون تماشاگر مشخص می کنند.

نماینده سازمان لیگ ادامه داد: با توجه به لغو رویدادهای بین المللی، تیم ملی تا شهریور ماه فرصت دارد که با برگزاری اردوهای آماده سازی، ملی پوشان مستعد خود را برای رویداد های آتی بین المللی مشخص کند.

سلیمانی به لغو کامل مسابقات جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و گفت که با معرفی چهار تیم نخست، سهمیه کشورمان در فصل بعد باشگاه‌های آسیا مشخص خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص کنفدراسیون آسیا برای ادامه بازی‌های تیم های ملی و باشگاه‌ها آسیا تصمیم گیری خواهد کرد.

شیوع بیماری کرونا از هشتم اسفند ماه سال گذشته روند ادامه لیگ برتر فوتبال را مسکوت کرد.

تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سازی(با ۲۱ بازی) به ترتیب ۴۷، ۳۷ و ۳۷ و استقلال با ۳۶ امتیاز (۲۰بازی) به ترتیب رتبه اول تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس آخرین‌ آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز ۲۱ فروردین تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به ۶۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید که از این میان چهار هزار و ۱۱۰ نفر جان خود را از دست داده اند و ۳۲ هزار و ۳۰۹ نفر بهبودی پیدا کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied