شمانیوز
شما نیوز

گل‌محمدی: از تعطیلی لیگ خوشحال می‌شوند چون به نفع آنهاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تعطیلی احتمالی لیگ به سود تیم‌هایی است که برای قهرمانی هزینه کرده‌اند اما به هدفشان نرسیده‌اند.

گل‌محمدی: از تعطیلی لیگ خوشحال می‌شوند چون به نفع آنهاست

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایسنا: یحیی گل‌محمدی درباره مباحث مطرح شده درباره تعطیلی احتمالی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: وقتی این مشکلات به وجود آمد باشگاه ما اعلام کرد اولین نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد سلامتی جامعه و هواداران فوتبال است. الان هم سیاست ما همین است و اصلا دوست نداریم حتی یک نفر دچار مشکل شود. ما دوست داریم همه در سلامتی کامل باشند. درباره این مساله هر تصمیمی ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت اتخاذ کند و همین طور سازمان لیگ آن را اجرایی کند ما تابع آن هستیم.

او درباره این که اگر لیگ تعطیل شود آیا بهتر است قهرمان را معرفی کنند، گفت: ما زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنیم و فدراسیون نیز زیر کنفدراسیون فوتبال آسیا است. در ادامه کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز زیر نظر فیفا فعالیت می‌کند. آن چیزی که من متوجه شدم این است که فیفا می‌خواهد بازی‌ها ادامه داشته باشد. نکته‌ای که وجود دارد این است که شنیده‌ام که می‌خواهند به خاطر طولانی‌شدن بیماری بازی‌های باقی‌مانده را به لیگ فصل بعد منتقل کنند. در هر صورت فیفا این سیاست را ندارد که بازی‌ها را تعطیل کند. چون برخی تیم‌ها باید تکلیف صعود و سقوط‌شان مشخص شود. ما دوست داریم پس از حل شدن مشکل کرونا بازی‌ها ادامه داشته باشد. شاید مباحث اسپانسرینگ در ایران آنچنان اهمیت نداشته باشد و پول‌های زیادی جابه‌جا نشود اما در فوتبال بین‌المللی پول‌های زیادی از طریق اسپانسرها جابه‌جا می‌شود. شاید برای ما تعطیل کردن لیگ خیلی سخت نباشد اما در کشورهای صاحب فوتبال واقعا سخت است که بازی‌ها را ادامه ندهند. در هر صورت هر تصمیمی فدراسیون فوتبال اتخاذ کند ما مطیع آن تصمیم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره لیست خروجی و ورودی تیمش برای فصل آینده گفت: من در جلسه با مدیران باشگاه گفتم اولویتم حفظ بازیکنان فعلی است. وقتی از من لیست خروجی و ورودی خواستند گفتم که در شرایط فعلی که تکلیف برگزاری بازی‌ها مشخص نیست صلاح نیست لیست ورودی و خروجی داشته باشیم. ابتدا باید تکلیف لیگ مشخص شود و بعد درباره آینده تصمیم‌گیری کنیم.

او همچنین درباره این که امیر قلعه‌نویی گفته بود حاضر است با پرسپولیس در تهران بازی کند، گفت: هر مسابقه‌ای در یک تایم مشخص که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود باید برگزار شود. ما به اصفهان رفتیم و خودمان را برای بازی آماده کردیم اما تیم سپاهان برای مسابقه آماده نشد. این یک موضوع مشخص است اگر قصوری اتفاق افتاده به خاطر شرایط تیم میزبان بوده است. آنها خودشان باید این مساله را مدیریت می‌کردند. درباره این موضوع حتی نیروهای انتظامی شهر اصفهان گفتند هر زمانی سپاهان می‌خواست می‌توانست به ورزشگاه برود اما سپاهانی‌ها در زمین فوتبال حاضر نشدند. این موضوع را در هر محکمه‌ای مطرح کنید خیلی واضح و روشن رای صادر می‌کند. فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به صحبت کردن درباره آن بازی باشد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که تعطیلی احتمالی لیگ به سود کدام تیم است، گفت: تیم‌هایی که برای قهرمانی هزینه کرده‌اند و حالا با اختلاف امتیاز در رده‌های پایین پرسپولیس قرار دارند شاید تعطیلی لیگ برای آنها بهتر باشد که البته من بعید می‌دانم مسابقات به طور کلی لغو شود. آن تیم‌ها هزینه‌های زیادی انجام دادند و هوادارانشان توقع قهرمانی دارند اما الان که نتوانستند به هدفشان برسند احتمالا از تعطیلی لیگ خوشحال می‌شوند چون به نفع آنهاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied