شمانیوز
شما نیوز

طعنه پیروانی به سرمربی لیگ‌برتری: چه بلایی سر مرحوم حجازی آوردید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با طعنه به یکی از مربیان لیگ برتری گفت: اگر قرار است کسی را الگو قرار دهیم باید از «ناصر حجازی» نام ببریم. خدا اسطوره استقلال را رحمت کند، شما چه بلایی سر آن مرحوم آوردید.

طعنه پیروانی به سرمربی لیگ‌برتری: چه بلایی سر مرحوم حجازی آوردید

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : «افشین پیروانی» امروز (دوشنبه) در گفت و گویی اظهار داشت: من نمی‌توانم آدم خنثی باشم و حرف‌هایم را می‌زنم و حالا ممکن است این حرف‌ها به مذاق عده‌ای خوش نیاید و مثل همیشه شروع به فرافکنی کنند.

وی افزود: علیه پرسپولیس هجمه عجیبی ایجاد شده و این اتفاق هماهنگ شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته است، در ایتالیا همه علیه یوونتوس متحد شده‌اند، در آلمان تیم‌ها علیه بایرن مونیخ اتحاد دارند و در ایران تیم‌ها علیه پرسپولیس برنامه می‌چینند. من یک پرسش دارم، کسانی که از برنامه‌ریزی مهندسی قهرمانی‌های پرسپولیس حرف می‌زنید مگر می‌شود یک تیم ۷ قهرمانی با مهندسی به دست آورده باشد؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: زورشان در زمین فوتبال به پرسپولیس نمی‌رسد و شروع به فرافکنی می‌کنند، پرسپولیس با اختلاف ۱۰ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته و این فاصله امتیازی دردناک است. ما در حال حاضر قهرمان هستیم و امیدواریم بازی‌ها دوباره شروع شود تا به هدف خود برسیم.

پیروانی‌ با طعنه به یکی از مربیان لیگ برتری گفت: اگر قرار است کسی را الگو قرار دهیم باید از «ناصر حجازی» نام ببریم. خدا اسطوره استقلال را رحمت کند، شما چه بلایی سر این مرحوم آوردید. زنده یاد حجازی روزهای آخر عمرش دل پری از این آقا داشت.

وی تاکید کرد: من کسی که به پرسپولیس توهین کند را جوابش را می‌دهم، از حق پرسپولیس دفاع می‌کنم و کوتاه نخواهم آمد، دوستی که می‌خواهی علیه من بیانیه بنویسی، شما بروید و ببینید در سال ۸۸ چگونه قهرمان شدید و دروازه‌بان معروف خارجی شما که رفت چگونه قهرمان شدید؟

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: باید از فوتبال لذت برد، باید به پیشکسوت احترام گذاشت اما نمی‌توانم در مقابل بیاحترامی به پرسپولیس سکوت اختیار کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • جعفر علی آبادی از بیرجند

    درود برافشین پیروانی واقعا حرف دل من هوادار زدی