شمانیوز
شما نیوز

خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ

تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهاداتی دارند و در آستانه جدایی از سرخ‌ها هستند.

خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان : تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ۳ -۴ سال گذشته بهترین نتایج را در لیگ برتر گرفته و به همین دلیل باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب بازیکنان تیم سرخپوش هستند.

 

//خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ/ یک تیم در آستانه جدایی از پرسپولیس!

با جدایی قطعی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حضور در آنتروپ بلژیک ، ستاره لرستانی سرخ‌ها پس از چند سال حضور در این تیم لژیونر می‌شود و امیدوار است که بتواند در تجربه جدیدش عملکرد خوبی ارائه دهد.

شجاع خلیل زاده ، مدافع مستحکم سرخ‌ها که از قطر و چین پیشنهاد دارد تصمیم خود را برای جدایی گرفته و می‌خواهد لژیونر شود. البته او برای مدیران پرسپولیس شرط گذاشته که اگر مطالباتش پرداخت شود در این تیم خواهد ماند. البته شنیده می‌شود شجاع تصمیم خود را برای لژیونر شدن گرفته و به قطر می‌رود.

به جز خلیل زاده در خط دفاع، محمد نادری ، مدافع ملی پوش و جوان تیم فوتبال پرسپولیس که در نیم فصل لیگ گذشته از تیم کورتریک بلژیک به باشگاه پرسپولیس پیوست، باید با پایان قرارداد قرضی‌اش به بلژیک بازگردد. پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا قرارداد قرضی این بازیکن را دائمی کنند، اما رضایت نامه گران این بازیکن شاید سبب شود تا مدیران پرسپولیس قید ادامه همکاری با نادری را بزنند.

محمد انصاری نیز ابتدای فصل از تراکتور پیشنهاد داشت، اما با قراردادی گران‌قیمت در پرسپولیس ماند و بازهم پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری دارد و شاید فصل آینده در جمع شاگردان یحیی گل محمدی نباشد.

//خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ/ یک تیم در آستانه جدایی از پرسپولیس!

سیامک نعمتی ، هافبک پرسپولیسی‌ها که سابقه بازی در پیکان را دارد، پیشنهاد رسمی از باشگاه ژاپنی دریافت کرده و احتمال دارد به شرق آسیا برود. پیش از این شایعه شده بود که به دلیل طلب شهرخودرو از پرسپولیس، او قرضی به مشهد می‌رود که البته این انتقال، تکذیب شد.

مهدی ترابی که ستاره درخشان پرسپولیس در لیگ نوزدهم بود، در پایان فصل می‌تواند با پرداخت ۳۵ درصد از قرارداد خارجی‌اش از جمع سرخ‌ها جدا شود. او پیشنهاداتی از هلند و بلژیک دارد و به احتمال زیاد از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود. ترابی قرار بود ابتدای فصل از تیم صدرنشین لیگ برتر جدا شود، اما بنا به دلایلی از این تیم جدا نشد.

امید عالیشاه ، کاپیتان دوم تیم پرسپولیس که در زمان حضور گابریل کالدرون آرژانتینی در این تیم وضعیت خوبی نداشت و در آستانه خروج بود، امیدوار بود با آمدن یحیی بتواند بازی‌های بیشتری انجام دهد، اما این اتفاق رخ نداد و روز‌ها برای کاپیتان دوم پرسپولیسی‌ها به سختی گذشت. شنیده می‌شود عالیشاه از این موضوع به شدت ناراحت است و در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

//خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ/ یک تیم در آستانه جدایی از پرسپولیس!

بشار رسن عراقی که در این فصل فقط ۷ درصد از پرسپولیس دریافتی داشته از این موضوع ناراحت است و بار‌ها بیان کرده با پرداخت مطالباتش در این تیم خواهد ماند. البته در جلسه‌ای که مدیر برنامه‌های او با رسول پناه برگزار کرد، قرار شد تکلیف این بازیکن ۲ هفته دیگر مشخص شود، اما گفته می‌شود رسن با یک تیم قطری توافق کرده و قرار است با آن تیم قرارداد ببندد. البته یحیی گل محمدی به مدیران باشگاه پیام داده که این بازیکن را حفظ کنند، زیرا می‌تواند برای سرخ‌ها تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: رسول پناه، مدیرعامل جدید پرسپولیس

علی علیپور ، دیگر بازیکن مازندرانی پرسپولیسی‌ها که در لیگ نوزدهم برای این تیم بازی‌های زیادی انجام داد و گل‌های زیادی زد، اما به دلیل مشکلات مالی و ... درصدد جدایی است و کادرفنی نیز تلاش می‌کند تا بازیکن جایگزین او را جذب کنند. علیپور بیان کرده تصمیم نهایی خود را برای جدایی گرفته و قرار نیست در این تیم بماند. او در ابتدای فصل نیز در آستانه پیوستن به لیگ بلژیک بود که بنا به دلایلی منتفی شد. علیپور جوان که سابقه آقای گلی لیگ برتر را دارد، در چند سال گذشته عملکرد خوبی ارائه داد، اما همانطور که گفته شد تصمیم نهایی برای جدایی گرفته است.

کریستین اوساگونا ، مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها که اکنون در تعطیلات به سر می‌برد از طریق مدیر برنامه ایرانی خود خواهان دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شده است. این بازیکن که از پرسپولیس طلب دارد، بیان کرده از این موضوع خسته شده است و احتمال دارد قراردادش را فسخ کند. این بازیکن که در پرسپولیس جایگزین براندائو شود، عملکرد متوسطی را ارائه کرد و احتمال جدایی اش بالا است.

//خطر بزرگ بیخ گوش قهرمان لیگ/ یک تیم در آستانه جدایی از پرسپولیس!

آنتونی استوکس ، مهاجم ایرلندی پرسپولیس تهران که پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و الشارجه امارات در چارچوب رقابت‌های  لیگ قهرمانان آسیا در دبی ماند و حاضر نشد به ایران باز گردد، دیگر بازیکنی است که از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد. او که تاکنون پول بسیار زیادی از پرسپولیس گرفته، دیگر به این تیم بازنخواهد گشت و سرخ‌ها نیز آماده شکایت از او در فیفا هستند. این بازیکن در مجمع کمتر از ۷۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد، اما حدود ۲۰۰ هزار دلار پول گرفت.

به جز بازیکنان فوق، احمد نوراللهی ، کاپیتان سوم پرسپولیسی‌ها که در بیشتر بازی‌های این فصل بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، از داخل و خارج کشور پیشنهاد دارد، اما چندی پیش اعلام کرد که در پرسپولیس خواهد ماند. همچنین محمد حسین کنعانی زادگان نیز که بیان کرده بود، پیشنهاد ۷ برابری دارد، در لیگ بیستم نیز پیراهن سرخ‌ها را برتن خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied