شمانیوز
شما نیوز

انصاری‌فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم

مهاجم ایرانی تیم فوتبال السیلیه قطر به تاثیر منفی توقف رقابت‌ها روی بازیکنان اشاره کرد و در عین حال گفت که تیمش می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

انصاری‌فرد: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس داریم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم  : کریم انصاری‌فرد معتقد است السیلیه با از سرگیری دیدارهای باقیمانده لیگ ستارگان قطر می‌تواند در جمع 4 تیم برتر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. این مهاجم ایرانی تأکید می‌کند که 5 بازی مانده تا پایان فصل بسیار کلیدی هستند و بازیکنان السیلیه باید با تمرکز کافی وارد رقابت شوند.

مهاجم تیم السیلیه اظهار داشت: توقف طولانی رقابت‌ها و بازی نکردن روی بازیکنان تیم‌ها از نظر جسمانی تاثیر گذاشت. بازگشت بازیکنان به تمرینات گروهی پس از پایان دوره استراحت و بازی با توپ به صورت تدریجی باعث بهبودی شرایط‌ خواهد شد.

انصاری‌فرد افزود: همچنان برای کسب رتبه چهارم جدول و سهمیه لیگ قهرمانان شانس داریم و در 5 هفته باقیمانده تا پایان رقابت‌ها اختلاف امتیازی با الغرافه فقط 4 امتیاز است. در این زمان هر اتفاقی می‌تواند در فوتبال رخ دهد و ما باید روی تمام بازی‌ها تمرکز کنیم، زیرا اکنون 3 تیم برای کسب رتبه چهارم جدول و سهمیه آسیایی رقابت خواهند کرد.

وی در خاتمه گفت: در شرایط کنونی فقط به پایان رساندن بازی‌های باقیمانده فصل  جاری فکر می‌کنیم. سپس می‌توانیم درباره جاه‌طلبی‌های فصل آینده حرف بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied