شمانیوز
شما نیوز

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الاتحاد امارات زمان و نحوه برگزاری مسابقات باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر : جلسه مشترک کنفدراسیون فوتبال آسیا با کشورهایی که در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا دارای نماینده هستند، امروز برگزار شد.

این جلسه در قسمت غرب قاره، با حضور کارشناسان ایران، عراق، امارات، قطر، ازبکستان و عربستان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

روزنامه الاتحاد امارات در پایان این جلسه زمان و نحوه برگزاری باقیمانده این مسابقات را اعلام کرد.

این روزنامه نوشت: «AFC مقرر کرد بازی های باقیمانده مرحله گروهی به صورت متمرکز و همچنین مرحله یک هشتم نهایی از تاریخ ۱۴ الی ۲۶ سپتامبر (۲۴ شهریور تا ۵ مهرماه) برگزار شود. مرحله یک چهارم نهایی ۴ نوامبر (۱۴ آبان)و نیمه نهایی هم ۲۵ نوامبر (۵ آذر) برگزار خواهد شد.»

این روزنامه همچنین مدعی شد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بدون تماشاگر برگزار می شود اما اگر شرایط بهداشتی و امنیتی فراهم باشد، به تماشاگران اجازه داده می شود در دیدار نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه حاضر شوند.

الاتحاد همچنین به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد در جلسه امروز درباره شهرها و کشورهایی که خواهان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند صحبتی به میان نیامده و این اتفاق ظرف دو هفته آینده رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر از کشورهای قطر، امارات و ازبکستان به عنوان کشورهایی یاد می شود که خواهان میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز هستند.

پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied