شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس بهترین تیم ایران و پنجم آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاهی جهان همچنان بهترین تیم ایران است.

پرسپولیس بهترین تیم ایران و پنجم آسیا
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرگزاری دانشجو : بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز ۱۳ خرداد ماه از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد.

نکنه جالب توجه در این رده بندی صعود یک پله‌ای سه تیم برتر کشورمان در سطح جهانی است.

پرسپولیس، صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان با ۱۵۷۳ امتیاز در سطح جهانی یک پله صعود کرده و در جایگاه ۱۴۰ جهان ایستاده است.

استقلال تهران با ۱۵۳۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در سطح کشوری و قاره‌ای در رتبه دوم ایران و سیزدهم آسیا جای گرفته، اما در رده بندی جهانی یک پله صعود داشته و در جایگاه ۲۲۳ جهان قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان با ۱۴۹۴ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین سومین تیم برتر ایران و همچنان در رتبه بیستم آسیا است، اما با صعود یک پله‌ای در رده بندی جهانی در جایگاه ۳۰۲ جهان قرار گرفته است. تراکتور، ذوب‌آهن و شهرخودروی مشهد در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته‌اند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۰ صدرنشین است و تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۳۴ و۱۶۱۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

در رده‌بندی جهانی بایرن مونیخ به لطف از سرگیری بوندس لیگا و با توجه به تعطیلی لیگ‌های معتبر گوی سبقت را از دیگر تیم‌های مدعی جهان ربود و با ۲۰۳۰ امتیاز با پیشی گرفتن از لیورپول خود را به صدر جدول رساند.

۱۰  تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان

بایرن مونیخ

لیورپول

منچسترسیتی

بارسلونا

پاری سن ژرمن

یوونتوس

بورسیادورتموند

ایپزیک

آتالانتا

رئال مادرید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied