شمانیوز
شما نیوز

مربی جدید خارجی در سپاهان

سخنگوی باشگاه سپاهان از مذاکرات این باشگاه با مربی پرتغالی خبر داد.

مربی جدید خارجی در  سپاهان

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «روی تاوارس» مربی دروازه بانان تیم فوتبال سپاهان که برای گذراندن تعطیلات راهی کشورش شده بود قصد ندارد به ایران بازگردد و به همین دلیل مسئولان این تیم اصفهانی به دنبال جذب یک مربی برای جایگزینی تاوارس هستند.  

علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: روی تاوارس مربی دروازه بانان سپاهان اعلام کرده که دیگر به ایران باز نمی گردد به همین علت مذاکراتی را با یک مربی پرتغالی آغاز کردیم .  

پزشک درباره ناراحتی روی تاوارس از هجمه‌های وارد شده به او برای انتقال نیازمند به لیگ پرتغال گفت: این موضوع صحت ندارد و او به خاطر مسائل شخصی قصد ندارد به ایران بازگردد.  

او درباره وضعیت کی روش استنلی بیان کرد: این بازیکن امروز به ایران  بازگشت و در تست‌های پزشکی شرکت کرد و اگر مشکلی نداشته باشد در تمرینات تیم شرکت می‌کند.  

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت بازی تدارکاتی این تیم با ذوب آهن گفت: اگر ستاد مبارزه با کرونا مجوز بدهد یک بازی دوستانه فردا با ذوب آهن انجام می‌دهیم.  

پزشک درباره نتایج تست کرونای بازیکنان سپاهان اظهار کرد: اعضای تیم ما روز گذشته تست کرونا دادند و جواب تست‌ها تا ظهر امروز مشخص می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied