شمانیوز
شما نیوز

پادوانی شماره حسابش را تایید نکرد تا از استقلال غرامت میلیون دلاری بگیرد

خلف گفت: وکیل پادوانی شماره حساب موکل خود را تایید نکرد تا بتواند با شکایت در دادگاه عالی ورزش، از استقلال غرامت میلیون دلاری بگیرد.

پادوانی شماره حسابش را تایید نکرد تا از استقلال غرامت میلیون دلاری بگیرد

به گزارش شمانیوز یه نقل از باشگاه خبرنگاری جوان: فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شکایت پادوانی از این باشگاه اظهار داشت: متاسفانه پادوانی شکایت جدیدی علیه باشگاه استقلال طرح کرده و خواهان دریافت غرامت میلیون دلاری بابت مصدومیتش است.

خلف در ادامه گفت: باشگاه استقلال با فیفا مذاکره کرده تا مطالبات پادوانی از محل درآمد‌های این باشگاه در فیفا پرداخت شود. فیفا این درخواست باشگاه را پذیرفت و قرار شد مطالبات پادوانی از همین راه پرداخت شود.

او افزود: از پادوانی خواستیم به ما شماره حساب بدهد اما او ما خیلی معطل کرد. قبل از آن هم پادوانی به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده بود تا غرامت سنگینی از باشگاه استقلال  بگیرد. کمیته انضباطی فیفا شکایت او را رد کرد و تنها طلب ۱۰۰ هزار دلاری این بازیکن را تایید کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: از نظر ما مطالبات پادوانی همان ۱۰۰ هزار دلار است، اما نمی‌دانم وکیلش چگونه به او مشاوره می‌دهد. شماره حساب پادوانی با تاخیر به ما اعلام شد و پس از آن شماره حساب این بازیکن باید به تایید باشگاه، فدراسیون فوتبال، وکیل پادوانی و فیفا می‌رسید. تمام طرف‌ها شماره حساب را تایید کردند، اما وکیل پادوانی آن را تایید نکرد تا پول به حساب موکلش واریز نشود.

خلف در خصوص شکایت پادوانی از استقلال در دادگاه عالی ورزش گفت: پادوانی در دادگاه عالی ورزش هم از استقلال شکایت کرده است. ما به آن‌ها پیشنهاد دادیم شماره حساب را تایید کنند و همزمان پیگیر شکایت خود از دادگاه عالی ورزش باشند تا در صورت تایید، دعوای جدیدی ایجاد شود، اما آن‌ها از دریافت ۱۰۰ هزار دلار امتناع کردند. آن‌ها امید دارند که اگر رسیدگی به این پرونده ۲ - ۳ ماه زمان ببرد و سود روز شمار غرامتشان را هم بگیرند.

او در پایان افزود: باشگاه در حال ارسال نامه‌ای به فیفا است تا در آن جزییات ماجرا را تشریح کند. در این نامه به این موضوع اشاره خواهد شد که قرار بود خود فیفا مطالبات پادوانی را بدهد، اما اگر این اتفاق نیفتاد، دلیلش امتناع پادوانی و وکیلش از تایید شماره حساب بود تا بتوانند در جای دیگری شکایت کنند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied