شمانیوز
شما نیوز

تخریب وجهه باشگاه‌های نامدار به دلیل بدقولی مدیران

به نظر می‌رسد بدقولی در انجام تعهدات مالی توسط مدیران باشگاه‌ها، تنها مختص رشته فوتبال نیست.

تخریب وجهه باشگاه‌های نامدار به دلیل بدقولی مدیران

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: باشگاه پرسپولیس تهران، به دلیل قدمت و پیشینه خود، هواداران زیادی دارد. پرسپولیس، در بازه‌های زمانی مختلف، از این پتانسیل هواداران استفاده کرده و تیم در رشته‌های دیگری ورزشی به غیر از فوتبال تشکیل داد.

ورود پرسپولیس به دیگر رشته‌های ورزشی، در بیشتر مواقع خاطره خوبی برای بازیکنان غیر فوتبالی، در پی نداشته است. بیشترین دلیل نارضایتی ورزشکاران از باشگاه پرسپولیس، پایبند نبودن این باشگاه به تعهدات مالی است.

مطالبات معوق بازیکنان فوتبال از باشگاه پرسپولیس به دیگر رشته‌ها هم سرایت کرده است. چندی قبل آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان، از قراردادی با امضای انصاری فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس خبر داد. این قرارداد مربوط به آبان سال ۹۸ است. آرین غلامی، از بدقولی پرسپولیس در پرداخت مطالبات شطرنج بازان گفت: همیشه برای پرداخت مطالبات، به ما وعده ماه آتی را می‌دهند، اما هیچ اقدامی برای این کار صورت نگرفته است.

آرین غلامی از تصمیمش مبنی بر اقدام قانونی، برای دریافت مطالبات خود خبر داد. این در حالی است که برخی شطرنج بازان، معتقدند اگر این موضوع را رسانه‌ای کنند، احتمال دارد تاخیر بیشتر در این مورد رخ دهد.

برخی منابع آگاه، خبر از اتفاقی می‌دهند که در نوع خود قابل توجه است. این منابع اعلام کرده اند در مواقعی بازیکنان داخلی برای حفظ آبروی ورزش کشور، مطالبات بازیکن خارجی را خودشان پرداخت کرده اند.

این روز‌ها در کنار مطالبات متعددی که ورزشکاران فوتبالی و غیرفوتبالی از باشگاه پرسپولیس دارند، صحبت از مطالبات شناگران و اعضای تیم واترپلو از پرسپولیس هم می‌شود. پرسپولیس در اولین تجربه ورود به رشته شنا هیچ پرداختی به شناگران خود نداشته است.

رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، در این خصوص اعلام کرد مطالبات مذکور، مجموعا به اندازه یک پنجم قرارداد یک بازیکن فوتبال هم نیست. به نظر می‌رسد فدراسیون شنا در نظر دارد برای دریافت مطالبات ورزشکاران این رشته ورزشی اقداماتی را انجام دهد.

بدقولی در پرداخت مطالبات به حق و قانونی ورزشکاران، توسط باشگاه‌ها و حتی نهاد‌ها، می‌تواند زمینه ساز بی اعتمادی و بی انگیزگی در ورزشکاران شود و جایگاه ورزش کشورمان را تنزل دهد. البته در کنار این موضوع تخریب وجهه و اعتبار باشگاه‌ها را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied