شمانیوز
شما نیوز

استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود/ با خصوصی‌سازی شرایط سرخابی‌ها بهتر خواهد شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با خصوصی‌سازی شرایط استقلال و پرسپولیس بهتر می‌شود.

استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود/ با خصوصی‌سازی شرایط سرخابی‌ها بهتر خواهد شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از خبرگزاری برنا: محمد نوازی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت تیم‌ها برای شروع لیگ برتر طی گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد:  با توجه به وجود ویروس کرونا در حال حاضر شرایط خیلی سخت است و الان تیم‌ها قدرت کافی قبل از کرونا را ندارند. همه هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ تاکتیکی خیلی بهم ریختند. بازیکنانی که در این چند وقت تعطیلی، حرفه‌ای تمرین کردند، الان موفق‌تر هستند اما کسانی که بیرون از شرایط تیم قرار داشتند و تمرین نکرده بودند، مقداری سخت تر است. جمع کردن تیم در این مدت کوتاه از لحاظ بدنی خیلی مشکل‌ساز است به این خاطر که همه چیز 3 ماه تعطیل بوده است. به نظر من باید تمام رده‌های لیگ‌ها بازی کنند، اما اعلام کردند لیگ 2 لغو شده است.

نوازی اظهار داشت:  دیدار استقلال و فولاد بسیار سخت است، هم برای فولادی‌ها و هم برای استقلالی‌ها. از این شرایط خارج شدن خودش معمای بزرگی است، از بازی اول فصل هم بدتر است. برای کل لیگ شرایط سخت است چون تمرینات لغو شده بوده مشکلی برای برگزاری لیگ نیست اما بازی‌ها سختی است. شاید شرایط بدون تماشاچی برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

وی ادامه داد:  استقلال اگر امتیاز بگیرد و برای تیم حاشیه‌سازی نکنند، می‌تواند قهرمان شود. فوتبال همین است، شاید تیم‌های دیگر امتیاز از دست دادند. شرایط کرونایی است و با مشکلاتی که قبل از کرونا برای استقلال از لحاظ مدیریتی پیش آمد، واقعا وضعیت سختی است. سعادتمند قول‌هایی داده و دارد به آن‌ها عمل می‌کند. امیدوارم به او زمان و اجازه بدهند تا آن چیزی که نیاز است را برای باشگاه استقلال فراهم کند. اگر امسال را هم کنار بگذاریم فکر می‌کنم سال جدید یک تیم خیلی بهتری داشته باشیم. امیدوارم در این بازی هم استقلال شرایط آرمانی‌اش را به دست بیاورد و نتیجه خوبی بگیرد.

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با خصوصی‌سازی سرخابی‌ها گفت:  اگر این اتفاق بیفتد و خصوصی‌سازی کنند، شرایط برای دو تیم بزرگ پایتخت خیلی بهتر از این شود.

نوازی افزود:  باشگاه واقعا باید به کسی واگذار شود که فوتبال بلد باشد اما پیشکسوت و غیر پیشکسوت باید ساپورت مالی کنند تا این بدهی‌‌ها پاک شود. حتی در صورت خصوصی‌سازی باید این بدهی‌ها را پاک کنند و شکلی جدید به استقلال و پرسپولیس بدهند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و خصوصی سازی شود، چون شرایط استقلال و پرسپولیس بهتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied