شمانیوز
شما نیوز

حسینی: ترابزون هردوجام را می گیرد

تیم ترابزون اسپور در حال حاضر صدرنشین سوپرلیگ ترکیه است و این تیم امیدوار است که در این فصل بتواند به مقام قهرمانی برسد.

حسینی: ترابزون هردوجام را می گیرد

به گزارش شمانیوز و به نقل از " ورزش سه" :ترابزون در این فصل با حضور مجید حسینی مدافع تیم ملی ایران فصل را از نظر نتیجه گیری سپری کرده است. آن ها صدرنشین لیگ ترکیه هستند و در جام حذفی این کشور نیز شانس رسیدن به مقام قهرمانی را دارند آن هم در حالی که همه می دانند قدرت اصلی فوتبال ترکیه در اختیار تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش است.


ترابزون البته به دلیل عدم رعایت فیرپلی مالی از سوی یوفا یکسال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شده و این باشگاه امیدوار است بتواند با حل این مشکل فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. 


مجید حسینی مدافع سابق تیم استقلال مدتی پیش یک فصل دیگر قراردادش را با این ترکیه ای تمدید کرد درباره شرایط تیمش در گفت و گو با رسانه های ترکیه ای گفت:" ما توانایی قهرمانی در سوپرلیگ و جام حذفی را داریم. به نظرم ترابزون در این فصل هر ۲ جام را فتح خواهد کرد. برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم."


ترابزون در حال حاضر با 53 امتیاز و تفاصل گل بهتر نسبت به باشاک شهیر در صدرجدول سوپر لیگ قرار دارد و این در حالی است که هشت هفته از رقابت های لیگ ترکیه باقی مانده است. این تیم در رقابت های جام حذفی نیز به مرحله نیمه نهایی رسیده و در بازی رفت این مرحله در ورزشگاه خانگی فنرباغچه را با نتیجه دو بر یک شکست دادند و اگر بتوانند در بازی برگشت نتیجه لازم را بگیرند به فینال خواهند رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied