شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مسابقات فوتبال امکان پذیر نیست

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است مسابقات فوتبال باید هر چه زودتر از سر گرفته شود و تعطیلی این مسابقات امکان‌پذیر نیست.

تعطیلی مسابقات فوتبال امکان پذیر نیست

به گزارش شمانیوز وبه نقل از خبرگزاری تسنیم: رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار دوستانه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بعد از اینکه از بچه‌ها تست کرونا گرفتیم و جواب همه تست‌ها منفی بود، تمرینات را شروع کردیم. بچه‌ها با توجه به اینکه سه ماه بود تمرینی نداشتند، طبیعی است اُفتی داشته باشند، اما سعی کردیم دوباره بدن آنها را برای مسابقات آماده کنیم.

وی افزود: الان هم در دو بازی دوستانه‌ای که انجام دادیم، نتیجه برای ما مهم نیست و به دنبال آماده شدن بدن بازیکنان و مرور کارهای تاکتیکی هستیم. الحمدالله در بازی با پیکان خوب بودیم و امروز هم خواهیم شرایط بدنی بچه‌ها را نگاه می‌کنیم. خدا را شکر وضعیت‌مان خیلی خوب است و در حال آمادن شدن برای شروع مسابقات هستیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در واکنش به اظهارنظر برخی از افراد که با شروع دوباره مسابقات مخالف هستند، گفت: اولاً کسانی که می‌گویند فوتبال تعطیلی شود، فوتبالی نیستند. 20، 25 سال از زندگی ما فوتبال بوده و اگر فوتبال نباشد ما نمی‌توانیم زندگی کنیم. عشق‌مان فوتبال است و همان‌طور که گفتم کسانی که می‌گویند بازی‌ها تعطیل شود، اصلاً فوتبالی نیستند.

خطیبی در پایان گفت: یک سؤال هم از کسانی دارم که می‌گویند بازی‌ها تعطیل شود. شما می‌دانید کرونا چه زمانی تمام می‌شود؟ ممکن است یک یا دو سال این ویروس همراه ما باشد. باید تا آن زمان منتظر باشیم؟ این اصلاً امکان ندارد و ما باید با رعایت مسائل پزشکی بازی‌ها را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied