شمانیوز
شما نیوز

بیرانوند کار پرسپولیس را سخت می کند ؟

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برگزاری بازی‌های دوستانه باعث خواهد شد تا تیم به وحدت تاکتیکی خیلی بهتری برسد.

بیرانوند کار  پرسپولیس را سخت می کند ؟

به گزارش شمانیوز ، حمید مطهری، مربی پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان در 2 بازی دوستانه مقابل سایپا و گل‌گهر سیرجان گفت: حتما خبر دارید که بازی اول ما مقابل نیروی زمینی لغو شد. در ادامه بعد از دو هفته تمرین، مقابل سایپا به زمین رفتیم و فارغ از نتیجه بازی به نظرم بازیکنان عملکرد خیلی خوبی داشتند. البته این طور نیست که نتیجه برای ما بی‌اهمیت باشد چرا که بازیکنان پرسپولیس باید به بردن در هر شرایطی عادت کنند. ما در بازی با سایپا به اهدافی که داشتیم رسیدیم و حتی چند بازیکن امید را هم به زمین فرستادیم. در ادامه با تیم گل‌گهر بازی کردیم و بعد از دیدن فیلم بازی به این نتیجه رسیدیم که عملکرد بازیکنان نسبت به بازی با سایپا بهتر شده بود. به نظرم برگزاری بازی‌های دوستانه باعث خواهد شد تا تیم به وحدت تاکتیکی خیلی بهتری برسد. این هفته هم با تیم خوشه طلایی بازی خواهیم کرد و قطعا روند خیلی بهتری را در این بازی نسبت به بازی‌های قبلی خواهیم داشت.

وی درباره شرایط زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس و اینکه پرسپولیس باید در این زمین به مصاف پیکان برود افزود: من 3 سال مربی تیم پیکان بودم و به خوبی از زیرساخت‌ها و امکانات این ورزشگاه خبر دارم. آن زمان ما خیلی مراقب کیفیت این زمین بودیم اما در یکسال اخیر این زمین از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نبود. فکر می‌کنم در این 3 ماه که فوتبال تعطیل بوده به این زمین رسیده باشند و حداقل شرایطش نسبت به قبل بهتر شده باشد.

مربی تیم پرسپولیس در مورد رفتن بیرانوند به بلژیک و اینکه وضعیت دروازه پرسپولیس برای بازی‌های آینده چه خواهد بود تصریح کرد: بیرانوند خودش دوست دارد در بازی‌های باقیمانده با ما باشد و انشاا... در جشن قهرمانی حضور داشته باشد. با این همه او قراردادی بسته و واقعا کسی فکر اینکه کرونا بیاید و بازی‌ها با وقفه روبرو شود را نمی‌کرد. علی قرار است فردا برای تست پزشکی به بلژیک برود و آخرین اطلاع من این است که او 72 ساعت بعد از تست به تهران برمی‌گردد. به نظرم هر دو باشگاه باید در این زمینه تعامل خوبی داشته باشند تا بیرانوند بتواند در بازی‌های باقیمانده در لیگ برتر و جام حذفی ما را همراهی کند. درست است که رادوشویچ و بیات با ما حضور دارند اما بیات دروازه‌بان جوانی است و نیاز به تجربه بیشتری دارد. اگر در این شرایط یک گلر از دست بدهیم واقعا کار را برای ما سخت می‌کند. در کل ما مربیان همیشه با این چالش‌ها رودررو هستیم و باید این شرایط را مدیریت کنیم.

مطهری درباره بازی با پیکان و اینکه به نظر می‌رسد برد در این بازی می‌تواند پرسپولیسی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک کند گفت: ما شناخت خوبی از پیکان داریم. این را هم به خوبی می‌دانیم که تیم‌ها بعد از وقفه 3 ماهه روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در کل ما روی تیم خودمان تمرکز داریم و شرایط تاکتیکی خودمان را در نظر خواهیم گرفت. برخی از مربیان فقط روی تیم خود تمرکز دارند و برخی دیگر تمرکزشان را روی حریف می‌گذارند اما کادرفنی پرسپولیس که در راس آن آقای گل‌محمدی حضور دارد، کار ما به این شکل است که اول روی تیم خودمان تمرکز می‌کنیم و سپس بازی حریف را در نظر می‌گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس تا شروع لیگ برتر به چند درصد آمادگی خواهد رسید ادامه داد: به هر حال طبیعی است که بعد از وقفه 3 ماهه، تیم‌ها کیفیت همیشگی خود را نداشته باشند اما وظیه ما مربیان این است که مدت زمان این دوره را کوتاه کنیم. در فوتبال اروپا هم شاهد هستیم که تیم‌ها از نظر بدنی در شرایط فعلی همانند دوره قبل از شیوع ویروس کرونا نیستند. فکر می‌کنم بعد از حدود 2 هفته از شروع بازی‌ها، تیم‌ها شرایط خوب گذشته خود را به دست بیاورند.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه هنوز اوساگونا به دلیل نبود پرواز به تهران نیامده و با این حساب در مورد این بازیکن چه برنامه‌ای خواهند داشت تصریح کرد: اوساگونا بازیکن تیم ماست و می‌دانید که به دلیل نبود پرواز از نیجریه هنوز نتوانسته به تهران برگردد. ما روی تک تک بازیکنان حساب می‌کنیم چرا که اساس کار ما کارگروهی است و به همین خاطر روی همه بازیکنان حساب کرده‌ایم.

منبع : برنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied