شمانیوز
شما نیوز

جزئیات برگزاری جلسه پزشک و بدنساز استقلال

جلسه بین دکتر ستوده و علی ربانی، پزشک و بدنساز تیم استقلال برگزار شد.

جزئیات برگزاری جلسه پزشک و بدنساز استقلال

به گزارش شمانیوز به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، انتشار صحبت‌های دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدومیت مرتضی تبریزی باعث ایجاد شائبه‌هایی در فضای مجازی مبنی بر اختلاف بین کادر پزشکی و کادرفنی تیم استقلال شد.

در همین رابطه امروز جلسه‌ای میان سعید رمضانی سرپرست، دکتر ستوده پزشک و علی ربانی بدنساز تیم فوتبال استقلال در مجموعه انقلاب برگزار شد.

سعید رمضانی درباره این جلسه گفت: در این جلسه دکتر ستوده گفت که منظورش از آن صحبت‌ها، انتقاد از بدنساز و یا کادرفنی استقلال نبوده است و همانطور که دکتر نوروزی گفته، صحبت‌های او مربوط به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آن‌هاست. مطمئنا مشکل مصدومیت در استقلال، در سایر تیم‌ها هم خواهد بود، چون باید بازیکنان در فرصتی اندک به آمادگی برسند و این درحالی است که به دلیل تعطیلی مسابقات و تمرینات، بازیکنان همه تیم‌ها برای رسیدن به اوج آمادگی در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند.

او افزود: در این جلسه همچنین دکتر ستوده صراحتا گفت که خود را عضوی از خانواده استقلال می‌داند و به هیچ وجه به دنبال تخریب فردی در داخل خانواده نبوده و مطمئنا با همدلی این تیم به موفقیت می‌رسد و نباید اجازه سواستفاده به حاشیه سازان بدهیم. در پایان این جلسه هم دکتر ستوده و علی ربانی جهت همکاری بیشتر در خصوص موفقیت استقلال با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی درباره این موضوع گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied