شمانیوز
شما نیوز

وداع بارسلونا با ستاره آرژانتینی +عکس

به نظر می رسد امکان جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله و آرژانتینی برای بارسلونا وجود ندارد.

وداع بارسلونا با ستاره آرژانتینی +عکس

به گزارش شمانیوز،  بارسلونا  در ماه های اخیر تلاش زیادی برای جذب  لائوتارو مارتینس ، مهاجم گلزن و جوان  اینتر  داشته، اما مذاکرات آنها با مدیران اینتر به سرانجامی نرسیده و نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد فعلا روند مذاکرات متوقف شده و بارسلونا شرایط خرید لائوتارو مارتینس را ندارد.

طبق ادعای این نشریه، از نظر مالی وضعیت قرمز بر باشگاه بارسلونا حاکم است و درخواست حداقل 90 میلیون یورویی اینتر و عدم استطاعت مالی باشگاه اسپانیایی شانس نهایی شدن انتقال لائوتارو مارتینز را به حداقل رسانده است.

بدین ترتیب و بعد از لغو بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو با اینتر در تاریخ هفتم جولای، مدیران نراتزوری پروسه تمدید قرارداد با این بازیکن را آغاز می کنند و حاضر به شنیدن درخواست های لائوتارو مارتینس هستند.

 

بارسلونا توان پرداخت رقمی بالاتر از 65 میلیون یورو را ندارد و در ادامه حاضر است یک یا دو بازیکن نیز به اینتر واگذار کند، اما مدیران نراتزوری این پیشنهاد را رد کرده اند و تنها با پرداخت 90 میلیون یورو به اضافه جونیور فیرپو حاضر به فروش لائوتارو مارتینس هستند.

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پروسه رفتن لائوتارو مارتینس به بارسلونا را می توان منتفی توصیف کرد. بدین ترتیب احتمال دارد قرارداد این بازیکن با اینتر تمدید شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، بارسا در سال های آتی نیز کار دشواری برای خرید لائوتارو مارتینز خواهد داشت. بارسلونا در حال حاضر ستاره هایی چون لوییس سوارز، لیونل مسی و آنتوان گریزمان را در خط حمله در اختیار دارد.

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied