شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی 60 مدرسه فوتبال در تهران

مسئول کمیته فوتبال پایه فدراسیون فوتبال از برگزاری نشست توسعه فوتبال پایه با حضور مهدی محمدنبی، مرتضی محضض و اکبرمحمدی خبر داد.

تعطیلی 60 مدرسه فوتبال در تهران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: نشست توسعه فوتبال پایه به منظور هم‌اندیشی کمیته‌های جوانان سراسر کشور به صورت آنلاین و تصویری برگزار شد که علاوه بر روسای کمیته‌های جوانان استان‌ها، مهدی محمدنبی دبیرکل، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی-توسعه و همچنین اکبرمحمدی رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال حضور داشتند و گزارشاتی ارائه شد.

نیما نکیسا مسئول کمیته فوتبال پایه فدراسیون در خصوص این نشست، اظهار داشت: من در زمینه مدارس فوتبال و فوتبال پایه و اینکه چطور بتوانیم در چارت برونزی جوایز فوتبال پایه و دسته‌بندی آن در توسعه فوتبال در قاره آسیا قرار بگیریم توضیحاتی را ارائه کردم. امیدوارم در آینده بتوانیم همکاری بیشتری با عزیزان داشته باشیم. در تلاشیم تا برنامه‌ریزی، اصول تمرینی و همچنین اصلاح آئین‌نامه توسعه فوتبال پایه و مدارس فوتبال کشور را به صورت کارگروه تشریح در بیاوریم. امیدواریم در سازندگی به صورت جدی ورود پیدا کنیم و نسلی را بسازیم که در آینده از آن‌ها بهره کافی ببریم.

نکیسا تصریح کرد: خدا را شکر این نشست برای شروع بسیار خوب بود. ‌امیدوارم استان‌ها فعالیت بیشتری داشته باشند و ما هم بتوانیم هر چه سریع‌تر مدارس غیرمجاز و غیررسمی را ببندیم تا کودکان و فوتبال‌آموزان بتوانند دسترسی راحتی به مدارس مجازی داشته باشند. خیلی از این موارد عملی شده به طوری که همین امروز 60 مدرسه فوتبال در سطح تهران که بدون نامه بازگشایی ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت‌ می‌کردند را بستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied