شمانیوز
شما نیوز

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد

قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای تعیین بازی‌های دومین و سومین مرحله حذفی از این رقابت‌ها برگزار شد.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم  : اتحادیه فوتبال اروپا امروز (جمعه) قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در مقر خود در شهر نیون سوئیس و با برقراری ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در رقابت‌ها انجام داد تا برنامه بازی‌های دومین مرحله حذفی از این رقابت‌ها که قرار است به صورت تک حذفی و متمرکز برگزار شود، مشخص شود و 8 تیم برتر رقابت‌ها رقبای خود برای رسیدن به نیمه نهایی را بشناسند.

اگرچه هنوز بعضی از بازی‌های دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار نشده‌اند(بارسلونا- ناپولی/ یوونتوس- لیون/ منچسترسیتی-رئال مادرید/ بایرن مونیخ - چلسی) ، یوفا قرعه‌کشی مرحله بعد را انجام داده است تا تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد رقبای خود را بشناسند. بازی‌های باقی‌مانده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روزهای هفتم و هشتم آگوست (17 و 18 مرداد) برگزار خواهند شد.

به دلیل شیوع کرونا، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ماه مارس به حالت تعلیق درآمدند و با توجه به محدودیت زمانی برای برگزاری این رقابت‌ها، قرار شد که مسابقات باقی‌مانده به صورت تک حذفی ومتمرکز در پرتغال برگزار شوند. همچنین به همین دلیل فینال رقابت‌ها هم که قرار بود امسال در استانبول برگزار شود، به لیسبون تغییر مکان می‌دهد و ترکیه‌ای‌های سال آینده میزبان فینال لیگ قهرمانان خواهند بود.

بر این اساس برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن محدودیت جغرافیایی و همگروهی حذف می‌شود، به شرح زیر است:

بازی یک: برنده بازی منچسترسیتی و رئال مادرید - برنده بازی یوونتوس - لیون

بازی دو: لایپزیگ - اتلتیکومادرید

بازی سه: برنده بازی بارسلونا و ناپولی - برنده بازی بایرن مونیخ و چلسی

بازی چهار: آتالانتا - پاری‌سن‌ژرمن

همچنین امروز مسیر تیم‌ها تا رسیدن به فینال رقابت‌ها نیز مشخص شد که برنامه‌ آنها به صورت زیر است:

برنده بازی 1 مرحله یک چهارم نهایی - برنده بازی 3 مرحله یک چهارم نهایی

برنده بازی 2 مرحله یک چهارم نهایی - برنده بازی 4مرحله یک چهارم نهایی

برنده بازی 2 مرحله نیمه نهایی در فینال نقش میزبان را برای برنده بازی یک مرحله نیمه نهایی ایفا خواهد کرد و می‌تواند با پیراهن اصلی خود به میدان برود.

لیگ قهرمانان اروپا , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) ,

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied