شمانیوز
شما نیوز

پای سردار آزمون را قلم کردند+ عکس

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل اسپارتاک مسکو موفق به گرفتن پنالتی شد.

پای سردار آزمون را قلم کردند+ عکس

در دومین مسابقه از مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰-۲۰۱۹ جام حذفی فوتبال روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که همانند دیدار اخیرشان سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰ امشب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل اسپارتاک مسکو قرار گرفت.

 

 

در دقیقه ۲۴ توپ ارسالی از سمت چپ میانه زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر به سردار پاس داد که در زمان رسیدن توپ به او، ایلیا گاپونوف روی ملی‌پوش ایرانی زنیت مرتکب خطا شد تا علاوه بر دریافت کارت زرد، منجر به پنالتی به سود یاران آزمون شود.

 

 

 

پنالتی‌ای که آزمون گرفته بود را آرتم زیوبا تبدیل به گل کرد ولی در دقیقه اول وقت‌های اضافه الکساندر سوبولف کار را به تساوی کشید که این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود و زنیت موفق شد با برتری به رختکن برود.

 

نفوذ تند و تیز مالکوم و پاس در عرض او که از مقابل پای آزمون رد شد را دالر کوژیائف با حضور در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد تا زنیت سنت‌پترزبورگ به برتری ۲ بر یک برسد و با حفظ این نتیجه تا پایان مسابقه، به پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو دست یابد و راهی فینال جام حذفی روسیه شود.

زنیت سنت‌پترزبورگ که مقابل اسپارتاک مسکو ۸۹ دقیقه آزمون را در ترکیب داشت، روز شنبه چهارم مردادماه باید در فینال جام حذفی روسیه مقابل تیم لیگ یکی که در آستانه صعود به لیگ برتر است، قرار بگیرد و در آستانه کسب دومین جام در این فصل باشد. آزمون در حالی امشب توانست برابر اسپارتاک مسکو پنالتی بگیرد و پایه‌گذار صعودشان به فینال جام حذفی شد که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو گل مقابل اورنبورگ به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود.

 

منبع : ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied