شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی آرون کانولی فوتبالیست درجه یک ایرلندی + تصاویر

آرون کانولی (زاده ۲۸ ژانویه ۲۰۰۰) یک فوتبالیست حرفه ای ایرلندی است که به عنوان مهاجم باشگاه لیگ برتر فوتبال انگلستان برایتون و هو هو آلبیون و تیم ملی جمهوری ایرلند بازی میکند.

بیوگرافی آرون کانولی فوتبالیست درجه یک ایرلندی + تصاویر

آرون کانولی  (زاده ۲۸ ژانویه ۲۰۰۰) یک فوتبالیست حرفه ای ایرلندی است که به عنوان مهاجم باشگاه لیگ برتر فوتبال انگلستان برایتون و هو هو آلبیون و تیم ملی جمهوری ایرلند بازی میکند.

 

Brighton's Aaron Connolly handed first Republic of Ireland senior ...

باشگاه‌های حرفه ای

کانولی در اورانمور، گالوی متولد شد و کار خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد.وی در سن ۱۱ سالگی به تیم جوانان مروه یونایتد پیوست. در تابستان سال ۲۰۱۶ او با قراردادی براتون و هوو آلبیون به لیگ برتر پیوست، به اندازه کافی تأثیرگذار بود که این باشگاه بتواند قرارداد دو ساله با تیم زیر ۱۸ سال به او ارائه دهد. او در رده‌های زیر ۲۳ سال به سرعت دنبال شد و همچنین اولین بازی خود را برای تیم اول در سن ۱۷ سالگی انجام داد به عنوان جانشین تامر همد در پیروزی ۱–۰ کاپ اتحادیه مقابل بارنت در اوت ۲۰۱۷ ظاهر شد. وی در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ قرارداد جدید سه و نیم ساله با برایتون امضا کرد.

 

river

بازی قرضی در لوتون

در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹، کانلی به تیم لیگ یکی رهبران لوتون تاون به صورت قرضی پیوست.[۵] وی پس از بازگشت از مصدومیت، رسماً در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۱۹ با لوتون قرارداد امضاء کرد. کانولی در تاریخ ۱۳ آوریل لیگ فوتبال خود را با لوتون آغاز کرد و در دقیقه ۶۸ با نتیجه ۱–۱ روبه روی چارلتون به بیرون رفت. لوتون در بازی ۳–۱ شکست خورد.

 

بازگشت از قرض دهی

در تاریخ ۲۷ اوت 2019 او اولین بازی لیگ خود را برای برایتون انجام داد و چهار روز بعد، به عنوان یک جایگزین برای نیل ماپی انتخاب شد.

 

Aaron Connolly added to Ireland senior squad for Georgia and ...

بازی‌های بین‌المللی

کانولی نماینده جمهوری ایرلند در سطح زیر ۱۷ سال، زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال است. وی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ سال اروپا یوفا ۲۰۱۷ گلزن شد و در شش مسابقه ۷ گل به ثمر رساند او در هر چهار مسابقه در مسابقات پایانی که در کرواسی برگزار شد، بازی کرد درآمد اما نتوانست گلزنی کند زیرا ایرلند در مرحله یک چهارم نهایی توسط انگلیس حذف شد.

 

کانولی برای مسابقات تورنمنت ۲۰۱۹ تولون در ترکیب زیر 21 ساله های جمهوری ایرلند قرار گرفت. کانولی بازی گروهی افتتاحیه ایرلند را مقابل چین U23 آغاز کرد و آن را با یک گل و یک پاس گل برای زاک البوزدی در یک پیروزی ۴–۱ به ثمر رساند. در ۵ اکتبر ۲۰۱۹، در همان روز که دو بار مقابل تاتنهام گل به ثمر رساند، اولین فراخوان خود برای تیم ملی جمهوری ایرلند را برای دیدارهای مقدماتی یورو ۲۰۲۰ برابر گرجستان و سوئیس دریافت کرد. او اولین بازی خود را در برابر گرجستان در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۹ انجام داد و در دقیقه ۷۹ در بازی ۰–۰ جایگزین جیمز کالینز را شد .

 

منبع : ویکی پدیا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied