شمانیوز
شما نیوز

فرهاد مجیدی در نقش روانشناس قایدی + عکس

عکسهایی که از تمرین دیروز استقلال مخابره شده، یک نکته مهم دارد.

فرهاد مجیدی در نقش روانشناس قایدی + عکس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اینروزها بیش از هر زمان دیگری به مهدی قایدی توجه می‌کند. بازیکنی که بعد از بازگشایی لیگ، هنوز نتوانسته درخشش خود قبل از تعطیلی مسابقات را تکرار کند و به نظر می‌رسد فشار و استرسی که شماره ۱۰ استقلال برای زدن دهمین گلش در لیگ تحمل می‌کند، روی عملکردش تاثیر منفی گذاشته.چند روز بعد از آنکه اعلام شد فرهاد مجیدی قصد دارد برای حل مشکل قایدی از روانشناس استفاده کند(باشگاه استقلال چند روز قبل یک مشاور روانشناسی را به مجموعه‌اش اضافه کرده است)، استقلالی‌ها امیدوار بودند که طلسم گلزنی او، در بازی با سپاهان شکسته شود منتهی این اتفاق رخ نداد تا قایدی بعد از تعویض، به آغوش فرهاد پناه ببرد.

حالا مجیدی بیش از هر زمان دیگری متوجه شرایط روحی ویژه مهاجم تیمش شده. فرهاد که بعد از بازی با الریان در پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، قایدی را با نیمار مقایسه کرده بود، حالا می‌خواهد شخصا نقش روان‌شناس قایدی را استفاده کند و از تجربیاتش در دوران بازیگری برای حل مشکل شماره ۱۰ تیمش استفاده کند.

حالا باید دید حمایت ویژه فرهاد از قایدی، باعث حل مشکل شماره ۱۰ استقلال خواهد شد یا نه.

فرهاد مجیدی بیش از هر زمان دیگری به مهدی قایدی توجه می‌کند. بازیکنی که بعد از بازگشایی لیگ، هنوز نتوانسته درخشش خود قبل از تعطیلی مسابقات را تکرار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied