شمانیوز
شما نیوز

️ برنامه نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد

زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی مشخص شد.

️ برنامه نیمه نهایی جام حذفی اعلام شد

امیر حسین روشنک مسوول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: مسابقات این مرحله در روزهای چهارم و پنجم شهریورماه برگزار می‌شود . لیگ نوزدهم سی‌اُم مردادماه تمام می‌شود و بعد از آن تصمیم به برگزاری جام حذفی گرفتیم.

وی افزود: طبق نامه‌ای که باشگاه‌ها ارسال کردیم مانند گذشته این مسابقات اگر به وقت اضافه کشیده شود مانند قبل ضربات پنالتی و وقت اضافه مشخص کننده برنده است.

مسوول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد میزبانی و میهمانی تیم‌ها در این مرحله اضافه کرد: همانطور که در جریان هستید به خاطر اینکه تک بازی میزبانی و یا مهمانی بازی‌های قبلی مشخص می‌کند، با توجه به اینکه پرسپولیس میهمان بوده پرسپولیس به صورت قطعی میزبان است و در مقابل استقلال به طور حتم در مقابل رقبایش میهمان خواهد بود. نفت مسجد سلیمان و تراکتور هم اگر با هم رو به رو شوند قرعه مشخص کننده است.

وی در مورد تاریخ برگزاری فینال تصریح کرد: قرار است در مورد برگزاری فینال جلسه‌ای را با اسکوچیچ داشته باشیم. روز یازدهم شهریور فیفادی است و دو بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است و باید هماهنگی تاریخ فینال معلوم شود.

 

 

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied