شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی سامان فائزی والیبالیست محبوب + تصاویر

بیوگرافی سامان فائزی والیبالیست محبوب به همراه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.

بیوگرافی سامان فائزی والیبالیست محبوب + تصاویر
سامان فائزی به همراه تیم ملی نوجوانان ایران مقام قهرمانی نوجوانان آسیا را در سریلانکا کسب نمود و در سال ۱۳۸۷ به همراه تیم ملی نایب قهرمان نوجوانان جهان شد. سامان فائزی برای اولین بار در مسابقات انتخابی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۳ به تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران دعوت شد. بیوگرافی سامان فائزی والیبالیست محبوب به همراه تصاویر را در ادامه مطلب مشاهده می کنید.
 
9_2917-سامان-فائزی

 

نام پیراهن: S.Faezi سن: متولد ۱ شهریور ۱۳۷۰ قد: ۲۰۴ سانتیمتر وزن: ۸۷ کیلوگرم ارتفاع حمله: ۳۴۳ سانتیمتر ارتفاع دفاع: ۳۳۵ سانتیمتر آخرین تیم باشگاهی: پیکان تهران افتخارات بهترین مدافع روی تور بیستمین دوره مسابقات بین‌المللی جام ریاست جمهوری قزاقستان جزو هشت بازیکن برتر سال ۱۳۹۱ لیگ برتر والیبال ایران بهترین مدافع روی تور هفتمین دوره قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا قهرمانی نوجوانان آسیا در سریلانکا بهترین مدافع روی تور سال ۱۳۹۰ لیگ برتر والیبال ایران سامان فائزی در مورد آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران پیش از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ والیبال اظهار داشت:

 

فائزی: با تلاش زیاد پیروز شدیم/ دستورات کادر فنی را به بهترین نحو ...

چند جلسه تمرین کردیم و تقریباً با شرایط آب و هوایی هماهنگ شده‌ایم. بدن بازیکنان بهتر از گذشته شده و فکر می‌کنم برای بازی اول مقابل آرژانتین شرایط خوبی داریم. وی ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است. شروع مسابقات همیشه مهم خواهد بود و فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم، بلکه مهم این است که مسابقات را خوب شروع کنیم. در مجموع فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که بازی ایران و آرژانتین دارد مردم شاهد دیدار جذابی باشند. همسر سامان فائزی بیوگرافی والیبالیستها بیوگرافی سامان فائزی اینستاگرام والیبالیست ها saman faezi سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: مهمترین نکته این است که مردم واقعیت‌ها را ببینند.

 

جام نیوز :: JamNews - عکس / سلفی والیبالیست ها در هواپیمای ژاپنی

درست است که تیم ایران در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کرده و تیم‌های قدرتمندی را شکست داده، اما مردم باید شرایط را درک کنند. مردم به ما اعتماد کنند و بدانند که تمام بازیکنان همیشه با بیشترین توان خود وارد میدان می‌شوند و چیزی برای موفقیت تیم ملی کم نمی‌گذارند. نباید با یک برد یا باخت نظرها نسبت به تیم ایران تغییر کند. ملی پوش جوان والیبال ایران با ارزیابی شرایط تمرینات تیم قبل از شرکت در جام واگنر، با اشاره به مقایسه دستمزد ملی پوشان والیبال و فوتبال گفت: ما هر چقدر هم پول بگیریم بازهم اندازه دستمزد بازیکنان لیگ دسته یک فوتبال هم نمی شود. سامان فائزی اظهار کرد: امسال با باشگاه پیکان قرارداد بستم. اما در تیم ملی برای مسابقات جام جهانی آماده می شویم و به همین دلیل براساس اعلام فدراسیون اجازه داده نشد تا به تمرینات تیم پیکان ملحق شویم و به جام باشگاه های آسیا برویم.

این بازیکن تیم ملی اضافه کرد: خداراشکر از شرایط راضی هستم. البته نمی دانم چرا شرایط ما را با فوتبال مقایسه می کنند. ما هر چقدر هم بگیریم هنوز به اندازه بازیکنان دسته اول فوتبال هم نمی شود. وی درباره رقابت با بازیکنان بزرگ در پست سرعتی تیم ملی والیبال گفت: همیشه از قدیم بهترین بازیکنان تیم ملی ایران سرعتی زن ها بودند و ستون های اصلی موفقیت تیم ملی را تشکیل می دادند. موسوی بدون تردید بهترین مدافع جهان است. عادل غلامی هم جزو بهترین های این پست در آسیا و جهان به شمار می رود. من و حسن صنوبری هم سعی می کنیم هر جا نیاز بود به تیم ملی کمک کنیم. همسر سامان فائزی بیوگرافی والیبالیستها بیوگرافی سامان فائزی اینستاگرام والیبالیست ها saman faezi ملی پوش والیبال ایران درباره حضور در جام واگنر لهستان نیز گفت: درست است که این مسابقات واگنر یک جام معتبر است اما بیشتر به این بازی ها به عنوان یک تورنمنت دوستانه نگاه می کنیم.

می خواهیم سه مسابقه خوب با سه تیم مطرح جهان داشته باشیم. قهرمان آسیا، قهرمان جهان و قهرمان لیگ جهانی سه تیم مطرحی هستند که باید در واگنر با آن ها روبرو شویم. در این مسابقات باید به هماهنگی کامل برسیم تا در جام جهانی مشکلی نداشته باشیم. فائزی خاطرنشان کرد: بعد از مصدومیت حدود سه هفته زیر نظر دکتر افروزی کارهای فیزیوتراپی و درمانی را انجام دادم. بعد از لیگ جهانی هم ۱۵ روز همه تیم استراحت داشتند و خداراشکر مصدومیتم به طور کامل برطرف شد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می کنم تا مسابقات جام جهانی کاملا آماده شویم.

 

منبع : ساتین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied