شمانیوز
شما نیوز

لیست نقل و انتقالات احتمالی استقلال اعلام شد

مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی را جذب کنند.

لیست نقل و انتقالات احتمالی استقلال اعلام شد

مدیران باشگاه استقلال طبق لیست دریافتی از سوی سرمربی تیم فوتبال خود (فرهاد مجیدی) به دنبال جذب بازیکنان جدید و مذاکره با بازیکنان فصل گذشته خود جهت تمدید قرارداد هستند.

البته در این میان احتمال دارد یک یا ۲ بازیکن از ترکیب آبی‌ها جدا شوند و یا حاضر به تمدید دوباره با استقلال نباشند. علی کریمی و روزبه چشمی بازیکنانی هستند که در صورت توافق با استقلال باید قراردادهای خود را تمدید کنند.

سعید واسعی بازیکن تیم پیکان یکی از گزینه‌هایی احتمالی استقلال خواهد بود که مطرح شده او با مدیران این باشگاه به توافقاتی رسیده و احتمال امضای قرارداد با این بازیکن بسیار بالا است.

دانیال اسماعیلی فر یکی از بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی به شمار می رفت که به سپاهان پیوست، از طرفی مجیدی، فرشید باقری و محمد دانشگر را بخشید تا آن‌ها دوباره در جمع آبی‌ها حضور داشته باشند، اما بعید نیست دانشگر  از جمع آبی ها جدا شود.

همچنین شنیده می‌شود آرمین سهرابیان در فهرست خرید استقلال قرار داد و با توجه به پایان قرارداد او با سایپا احتمال دارد سهرابیان دوباره آبی پوش شود.

همچنین شنیده می شود سید مهدی رحمتی گزینه محتمل استقلال برای درون دروازه است و شاید او دوباره در قامت یک رقیب برای سید حسین حسینی مطرح شود.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied