شمانیوز
شما نیوز

جدایی لیونل مسی از بارسلونا بیشترین جست‌وجو دنیا شد

جدایی احتمالی ستاره آرژانتینی از بارسلونا بیش از ویروس کرونا جست‌وجو شد.

جدایی لیونل مسی از بارسلونا بیشترین جست‌وجو دنیا شد

لیونل مسی با تصمیم خود مبنی بر ترک بارسلونا برای چند ساعت ویروس کرونا را از مرکز توجه دور کرد. ستاره آرژانتینی پس از ۱۷ فصل حضور در تیم کاتالانی دیگر نمی‌خواهد پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کند. 

زمانی که خبر ارسال فکس مسی به باشگاه منتشر شد در  گوگل نام مهاجم بارسلونا جست‌وجو می‌شد. جمله‌هایی هم‌چون "مسی می‌رود"، "اخبار مسی"، "مسی بارسا"، چه اتفاقی برای مسی افتاده است؟" دیده می‌شد. کاربران می‌خواستند اطلاعاتی درباره بازیکن بارسا به دست آورند. در اسپانیا این جست‌وجو به جایی رسید که از جست‌وجوی ویروس کرونا پیشی گرفت و به ترند گوگل تبدیل شد. 

در سطح جهانی هم در کم‌تر از یک ساعت مسی در جست‌وجوهای گوگل از ویروس کرونا پیشی گرفت و بیش‌ترین جست‌وجو به اسطوره بارسا اختصاص داشت. بر این اساس تاثیر جدایی مسی در سطح جهانی قابل توجه بود تا جایی که نام این بازیکن در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ویروس کرونا جست‌وجو شد. در آسیا و در چین خبرهای ستاره آرژانتینی برای مردم این کشور جذاب‌تر بود تا کرونا. شرایط در اندونزی هم مشابه بود. در اروپا اتفاقی که برای اسپانیا افتاد در کشورهایی هم‌چون پرتغال، ترکیه، لهستان، هلند، سوئد، ایسلند و ... هم تکرار شد. در آفریقا هم علاقه به مسی دیده شد که در نیجریه فاصله زیادی میان جست‌وجوی مهاجم بارسا و ویروس وجود داشت. در آمریکای شمالی این علاقه دیده نشد اما آمریکای جنوبی را کاملا تحت تاثیر قرار داد و ۶۱ درصد جست‌وجوها به این منطقه اختصاص داشت که ۳۹ درصد متعلق به آرژانتین، زادگاه مسی بود.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied