شمانیوز
شما نیوز

نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس 5 شهریور

دیدار استقلال و پرسپولیس در پایان 120 دقیقه نیز با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ تمام شد.

نتیجه دیدار استقلال و پرسپولیس 5 شهریور

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس امروز عصر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفتند، این دیدار بدون شک یکی از حساس‌ترین مصاف‌های تاریخ ۲ تیم محسوب می‌شود، زیرا ۲ تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر هم ایستادند و حتما یکی از آن‌ها باید برنده شهرآورد نود و سوم باشد.  

پرسپولیس ۲ (۱) - استقلال ۲ (۴) 

 

 


 

همچنین بخوانید:

گزارش لحظه به لحظه بازی استقلال و پرسپولیس

 


 

 

 

آمار

  • استقلالی‌ها در مجموع ۹۲ دربی گذشته توانستند در ۲۶ بازی برنده باشند و پرسپولیسی‌ها هم در ۲۴ بازی پیروز میدان بوده اند، تعداد تساوی ها، اما بیش‌تر از آمار برد و باخت‌ها بوده و در تاریخ این دیدار حساس ۴۶ تساوی ثبت شده است. 

 

  • پرسپولیس در تمام ادوار جام حذفی فوتبال موفق به کسب ۶ جام قهرمانی شده است و پس از استقلال که ۷ جام کسب کرده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد. 

 

  • آخرین مصاف ۲ تیم هفدهم بهمن سال گذشته برگزار شد که در پایان با نتیجه تساوی ۲ -۲ به پایان رسید. 

 

  • آخرین برد سرخ پوشان پایتخت برابر استقلال به شهریور سال گذشته باز می‌گردد که آن‌ها موفق شدند با یک گل برنده بازی باشند، اما از آخرین برد استقلالی‌ها ۲ سال و نیم می‌گذرد و آن‌ها از سال ۹۶ تاکنون در ۵ شهرآورد پیاپی نتوانستند برنده بازی باشند. 

 

  • دربی  نود و سوم تقارن تاریخی جالبی هم با نخستین شهرآورد پایتخت دارد و درست ۵۲ سال پس از نخستین بازی در ششم محرم برگزار می‌شود. 

 

  • شاگردان یحی گل محمدی برای این بازی محروم و مصدومی ندارند و شاگردان فرهاد مجیدی، اما روزبه چشمی و یزدانی هستند که به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در این بازی حاضر شوند.  

 

ترکیب ۲ تیم 

استقلال:سیدحسین حسینی ، عارف غلامی ، فرشید باقری ، هرویه میلیچ ، وریا غفوری ، علی کریمی ،  مسعود ریگی ، آرش رضاوند ، فرشید اسماعیلی ،  مهدی قایدی و شیخ دیاباته

پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ ، سیدجلال حسینی ،  محمدحسین کنعانی‌زادگان ،  شجاع خلیل زاده ،  مهدی شیری  ، احمد نوراللهی ، سیامک نعمتی ،  بشار رسن ، مهدی ترابی ، وحید امیری و علی علیپور

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied