شمانیوز
شما نیوز

مهدی ترابی از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد

مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: پرسپولیس را خانه خود می‌دانم و در روز بازگشت...

مهدی ترابی از پرسپولیسی ها خداحافظی کرد

مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: پرسپولیس را خانه خود می‌دانم و در روز بازگشت، اگر هواداران بخواهند با عشق و علاقه دوباره پیراهن سرخش را برتن خواهم کرد و شکی ندارم که آن روز فراخواهد رسید.

مهدی ترابی که پس از پایان نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و بعد از حضور ۱۸ ماهه در پرسپولیس، از این تیم جدا شد و به العربی قطر پیوست، با انتشار نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: جدایی از پرسپولیس کار ساده ای نیست؛ پوشیدن پیراهن پرسپولیس بهترین اتفاق و روز قهرمانی با این تیم، بهترین روز زندگی فوتبالی‌ام بود و حالا سخت ترین تصمیم زندگی‌ام را گرفتم. فقط کسی که در پرسپولیس بازی کرده می‌داند که درآوردن پیراهن این تیم چقدر دشوار و دوری از هوادارانش چه میزان ناراحت کننده است اما گاهی تغییر و جدایی اجتناب ناپذیر می‌شود.

در ادامه نامه مهاجم سابق پرسپولیس آمده است: در این مدت که پیراهن سرخ را برتن داشتم، حمایت هواداران میلیونی‌اش را در لحظه لحظه زندگی ام حس کردم. پس حالا که خیلی ها در مقام قضاوت نشسته‌اند، دوست دارم فقط برای همین طرفداران بنویسم که شکی ندارم من را درک خواهند کرد؛ برای آن هایی که در سوز سرما آمدند و عامل چهار قهرمانی متوالی شدند، برای آن هایی که وقتی ما بازیکنان نای دویدن نداشتیم، فرمان حمله صادر کردند و تمام قد پشتمان ایستادند. دوست دارم برای آن ها بنویسم و بگویم که در این یک و نیم سال عاشقانه و خالصانه برای پرسپولیس جنگیدم تا همیشه شادی آن ها را هرچند برای چند دقیقه ببینم.

خوب می‌دانم که بازی در پرسپولیس چه افتخار بزرگی است و حالا به خود می‌بالم که قرار است نماینده خانواده ۴۰ میلیونی پرسپولیس در خارج از کشور باشم و چه افتخاری بیش از این برایم وجود خواهد داشت؟ باید بگویم که همه ما روزهایی را دیدیم که این تیم با پنجره های بسته و نیمکت خالی به فینال آسیا و قهرمانی در فوتبال ایران رسید؛ پس خیالم راحت است که در این دوره، بازهم با حمایت هواداران هیچ خللی در موفقیت پرسپولیس ایجاد نخواهد شد.

ترابی همچنین نوشته است: برای پیشکسوتان پرسپولیس که این تیم را با چنگ و دندان حفظ کردند و به ما وارثان سرخ هدیه دادند، آرزوی سلامتی دارم و در این روز سخت جدایی به یاد مربی دوست داشتنی ام آقای پروفسور برانکو هستم که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را من هدیه کرد، از آقای گابریل کالدرون دوست داشتنی تشکر می‌کنم که پشتکار بعد از شکست را خیلی خوب از او آموختم و دست آقای یحیی گل محمدی را به گرمی می‌فشارم که با تلاش‌هایش اجازه نداد موفقیت پرسپولیس به خطر بیفتد.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان نامه خود با آرزوی بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان نوشته است: در آخر نمی‌توانم علاقه ام به بازی دوباره در پرسپولیس را مخفی نگه دارم. پرسپولیس را خانه خود می‌دانم و در روز بازگشت، اگر هوادارانش بخواهند با عشق و علاقه دوباره پیراهن سرخش را برتن خواهم کرد و شکی ندارم که آن روز فراخواهد رسید.

 

منبع : ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied