شمانیوز
شما نیوز

راهکار یحیی گل محمدی برای صعود پرسپولیس

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به ترکیب ایده آل تهاجمی خود برای بازی با الشارجه امارات رسیده است.

راهکار یحیی گل محمدی برای صعود پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه دیدار پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الشارجه امارات در کشور قطر برگزار می‌کند که برای صعود از گروه C نیاز به کسب پیروزی مقابل نماینده امارات دارد.

دو تیم که با هفت امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول حضور دارند برای گرفتن امتیاز به مصاف همدیگر می‌روند اما سرخ‌ها با توجه به اختلاف گل بالایی که با الشارجه دارند چاره‌ای جز کسب سه امتیاز این بازی ندارند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در پنج دیدار گذشته با این تیم، دو باخت، دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد دوست ندارد خیلی زود از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شده تا زیر بار فشار منتقدان قرار بگیرد.

از این رو کادرفنی پرسپولیس تصمیم به ارائه بازی تهاجمی با تاکتیک فوتبال مالکانه دارد. سرخپوشان پایتخت قرار است با تغییر در ترکیب اصلی خود به مصاف شارجه بروند.

سرخپوشان در این دیدار با آرایشی متفاوت بازی خواهند کرد. کادرفنی پرسپولیس در سه دیدار گذشته که در قطر برگزار شده است با ترکیب‌های متفاوت وارد زمین شده اما گل محمدی قصد دارد این بار یازده بازیکن اصلی خود را با چینشی کاملا تهاجمی وارد میدان کند.

پرسپولیس که محکوم به پیروزی برای صعود به مرحله بعدی است قصد دارد تک مهاجم خود را به دو بازیکن تبدیل کند. از این رو مهدی عبدی و آرمان رمضانی جزو گزینه‌های مدنظر برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در کنار عیسی آل کثیر هستند. احسان پهلوان نیز در جناح چپ، نزدیکتر به آنها بازی خواهد کرد تا فضای پشت محوطه جریمه حریف را برای سرخپوشان کند.

همچنین احمد نوراللهی و میلاد سرلک برای بازیسازی رو به جلوی این تیم در مرکز زمین با بشار رسن حضور خواهند داشت تا ضمن مالکیت توپ مانع از ارسال پاس‌های عمقی از سوی هافبک‌های الشارجه برای «ویلیتون» مهاجم گلزن آنها شوند.

کادر فنی پرسپولیس از بازیکنان خود خواسته در صورت گل خوردن هم آرامش خود را از دست ندهند تا با کارت‌های زرد و قرمز غیر فنی داور روبه‌رو نشده و ورق بازی را برگردانند.

دیداری که نتیجه آن می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده کاری یحیی با پرسپولیس برای فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران نیز داشته باشد.

 
منبع: خبرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied