شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی میلاد محمدی بازیکن حرفه ای فوتبال + تصاویر

میلاد محمدی کشمرزی بازیکن فوتبال تیم ملی ایران در ۷ مهر ۱۳۷۲ در میدان فلاح، یکی از محله‌های پایین‌شهر تهران به دنیا آمد.

بیوگرافی میلاد محمدی بازیکن حرفه ای فوتبال + تصاویر

میلاد محمدی کشمرزی بازیکن فوتبال تیم ملی ایران در ۷ مهر ۱۳۷۲ در میدان فلاح، یکی از محله‌های پایین‌شهر تهران به دنیا آمد. میلاد محمدی سرعت فوق العاده ای دارد و به قول خودش به میگ میگ مشهور است. میلاد محمدی فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم راه آهن شروع کرد. میلاد محمدی یکی از بی حاشیه‌ترین بازیکنان تیم ملی است.

عکس/ سلفی میلاد محمدی با دختر زیبا

چکیده ای از بیوگرافی میلاد محمدی: 

نام کامل: میلاد محمدی کشمرزی 

زمینه فعالیت: فوتبالیست 

تولد: ۷ مهر ۱۳۷۲ 

زادگاه: تهران، ایران 

قد: ۱٫۷۴ متر  

پست: مدافع کناری، هافبک 

میلاد محمدی از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز ماند | تیم - پارس فوتبال

عملکرد باشگاهی

میلاد محمدی از سن ۱۴ سالگی و بازی در تیم محلی جاوید فلاح، در منطقه فلاح تهران فوتبال را به‌صورت جدی شروع کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۶ به تیم جوانان پرسپولیس پیوست و به مدت یک سال در این تیم بازی کرد و پس از آن به تیم داماش تهران رفت و به مدت چهار سال در این تیم بود. میلاد محمدی به خاطر خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی تهران پیوست تا خدمت خود را در این تیم سپری کند.

محمدی پس از پایان خدمت خود فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و با قراردادی دو ساله در سال ۱۳۹۳ به تیم راه‌آهن پیوست و زیر نظر فرهاد کاظمی توانست بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار گرفت.  او پس از پایان قرارداد خود به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست و در این تیم توانست روند رو به رشد ورزشی خود را ادامه دهد به‌طوری که توسط کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت شد

  

او جزء معدود بازیکنان خط دفاعی ایران است که توانسته است به لیگ های خارجی راه پیدا کند و لژیونر شود. محمدی در تیم ملی و باشگاهی‌اش فیکس است و چشم به جام جهانی ۲۰۱۸ دوخته تا پس از آن به تیمی بزرگتر برود.

بیوگرافی میلاد محمدی شماره 5 تیم ملی فوتبال ایران | موج باز

عملکرد ملی

میلاد در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی امید و تیم ملی ایران دعوت شد و از آن به بعد در تیم ملی فیکس بوده است و جزء بازیکنان مورد علاقه کارلوس کیروش می‌باشد.

منبع : بیتوته

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied