شمانیوز
شما نیوز

ترکیب پرسپولیس مقابل پاختاکور مشخص شد

یحیی گل محمدی با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی، ترکیب تیمش برابر پاختاکور را مشخص کرده است.

ترکیب پرسپولیس مقابل پاختاکور مشخص شد

با بخشش کارت قرمز سیامک نعمتی، این بازیکن بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و برابر پاختاکور ازبکستان این تیم را همراهی خواهد کرد.

 

در فاصله دقایقی مانده به دیدار حساس پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان، یحیی گل محمدی ترکیب 11 نفره تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی برابر حریف به زمین فرستاده است.

 

حامد لک که در این دیدارها تنها یک بار از نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شده، همچنان درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت و امیدوار به پنجمین کلین شب خود در این رقابت‌هاست.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان نیز در قلب دفاعی این تیم حاضر خواهند شد و سعید آقایی در سمت چپ دفاعی به میدان خواهد رفت. در شرایطی که بعد از محرومیت سیامک نعمتی قرار بود شیری به سمت راست دفاعی برود، با بخشش این کارت قرمز، نعمتی بار دیگر به ترکیب بازگشت و در سمت راست حاضر خواهد شد.

 

یحیی برای این بازی به میلاد سرلک که در بازی قبلی یک کارت زرد دریافت کرده بود، استراحت داده و کمال کامیابی نیا را به ترکیب اصلی آورده است تا این بازیکن در کنار احمد نوراللهی قرار گیرد. بشار رسن و احسان پهلوان نیز دو وینگر پرسپولیس در خط میانی خواهند بود.

 

عیسی آل کثیر اینبار هم وحید امیری را به عنوان زوج خط حمله در کنار خود خواهد داشت. 

 

ترکیب پرسپولیس:


حامد لک
شجاع خلیل زاده
محمد حسین کنعانی زادگان
سعید آقایی
سیامک نعمتی
بشار رسن
احمد نوراللهی
کمال کامیابی نیا
احسان پهلوان
وحید امیری
عیسی آل کثیر

 

 

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied