شمانیوز
شما نیوز

دستیار فکری سرمربی نساجی مازندران شد

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد وحید فاضلی به عنوان سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شده است.

دستیار فکری سرمربی نساجی مازندران شد

فاضلی پیش از این دستیار محمود فکری در زمان سرمربیگری نساجی بود. روابط عمومی باشگاه نساجی اعلام کرد که فاضلی با توجه به دانش بالای فنی و شناخت کامل از تیم نساجی به عنوان سرمربی انتخاب شده است.

در اطلاعیه این روابط عمومی یکی دیگر از دلایل انتخاب فاضلی، وفای او تعهداتش با تیم اعلام و تاکید شده است که فاضلی علی‌رغم پیشنهادی که از تیم استقلال داشت به آن تیم نرفت و اکنون به مدت دو سال به‌عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شده است. باشگاه نساجی همچنین درخواست بازیکنان را برای کار کردن با " مربی با دانش و اخلاقمدار " به عنوان دیگر دلیل انتخاب فاضلی به عنوان سرمربی تیم اعلام کرد. بر اساس اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی، دیگر اعضای کادر فنی هم به‌زودی از سوی سرمربی جدید مشخص خواهند شد.

محمود فکری سرمربی سابق نساجی که از نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران در سال ۹۸ جانشین رضا مهاجری شد، با وجود داشتن قرارداد با نساجی برای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر پس از کش‌وقوس‌های فراوان از سمتش در این تیم استعفا داد و سرمربیگری تیم استقلال تهران را پذیرفت.

نساجی مازندران تنها نماینده مازندران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است که پس از حدود ۲۵ سال دوری از این رقابت‌ها، در سال ۹۷ از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.

 

 

منبع: ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied