شمانیوز
شما نیوز

بازیکنان جدید استقلال به هفته اول لیگ می‌رسند؟

در صورتی که بنا به گفته رئیس هیات مدیره استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در این هفته باز شود، بازیکنان جدید به دیدار هفته نخست می‌رسند.

بازیکنان جدید استقلال به هفته اول لیگ می‌رسند؟

با اعلام اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با پرداخت تمام بدهی‌های خارجی این باشگاه به شفر، جباروف و باشگاه پاختاکور، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بین روزهای دوشنبه یا سه شنبه باز خواهد شد.

در صورت تحقق این وعده و گشایش پنجره‌های بسته آبی‌های پایتخت، امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم و استفاده از آنها در هفته نخست برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایجاد می‌شود و در صورتی که باز شدن پنجره‌های بسته به هر دلیلی به تعویق بیفتد، محمود فکری در هفته نخست و بازی مقابل مس رفسنجان نمی‌تواند روی بازیکنان جدیدش حساب کند.

آبی پوشان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان مس رفسنجان هستند که این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۱۷ آبان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

بازیکنان جدیدی که در این فصل به استقلال پیوستند و در صورت بسته ماندن پنجره نمی‌توانند این تیم را در هفته نخست همراهی کنند عبارتند از: بابک مرادی، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، محمد نادری، محمد رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند و مهدی مهدی پور.

 

 
منبع: مهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied