شمانیوز
شما نیوز

نتیجه بازی استقلال و ماشین سازی

استقلال تهران در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه یک بر صفرماشین سازی تهران شکست دهد.

نتیجه بازی استقلال و ماشین سازی

 

 استقلال تهران از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه_ پنجم آذر ماه_ در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز بود که در نهایت شاگردان فکری موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف را از پیش رو برداشت.

هفته سوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی تبریز

ورزشگاه: آزادی تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: هرویه میلیچ (دقیقه ۵۳)

اخطار: وحید بیاتلو (سرمربی) از ماشین سازی

اخراج: -

استقلال تهران: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، سیداحمد موسوی (شیخ دیاباته دقیقه ۵۹)، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند (متین کریم زاده دقیقه ۸۴)، ارسلان مطهری (داریوش شجاعیان دقیقه ۷۵) – مهدی قایدی

سرمربی: محمود فکری

ماشین سازی: محمدباقر صادقی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد حسینی، وحید نعمتی، ایمان باصفا، فرشاد اسدی، اکبر آفاقی (مهدی مؤمنی دقیقه ۶۹)، بهمن سالاری (پیمان بابایی دقیقه ۶۱) سیدابوالفضل رزاق‌پور (اصغر نصیری دقیقه ۸۹)، میلاد خدایی (منصور باقری دقیقه ۶۱)

سرمربی: وحید بیاتلو

داور: علی بای

شرح بازی:

بازی در هوای سرد آزادی با حملات بی رمق استقلال شروع شد، تیمی که با توجه به شکست هفته گذشته مقابل فولاد و نکونام در پی برد بود. از سوی دیگر نیز ماشین سازی تبریز با توجه به تمایل به دشت امتیاز از تهران دست به بازی تدافعی و نگاه به ضد حملات زد، نوع بازی که یک حمله نصف و نیمه‌ای نیز به آنها داد که با غفلت مهاجم ماشین سازی از بین رفت.

رفته رفته ماشین سازی رو به پرس‌های نصفه و نیمه آورد تا از یخ ۳۰ دقیقه اول بازی کمی آب شود، اتفاقی که باعث شد امیر ارسلان مطهری در یک موقعیت خوب سرزنی قرار بگیرد که البته این موقعیت خوب با بی دقتی مهاجم استقلال به بیرون رفت. بعد از این موقعیت چندین بار دیگر در همان نیمه اول مهاجمان استقلال صاحب موقعیت‌های خوبی شدند ولی این موقعیت یکی پس از دیگر از دست رفت تا استقلال بعد از یک بازی هوایی در نیمه اول پا به رختکن بگذارد.

نیمه دوم با حملات غیرقابل پیش‌بینی ماشین سازی شروع شد، حملاتی که البته راه به جایی نبرد تا به مرور این استقلال باشد که همچون نیمه اول صاحب توپ و میدان شود. حملات پرتعداد ولی بی جان استقلال منجر به گرفتن یک ضربه آزاد در فاصله حدوداً ۳۰ متری شد تا هروویه میلیچ با ضربه‌ای زیبا شاگردان فکری را در این بازی پیش بیندازد.

گل ملیلچ چیزی از حملات شاگردان فکری کم نکرد و دیاباته با حضور خود در زمین موج جدیدی از حملات را در بین استقلالی‌ها آغاز کرد، حملاتی که چندین بار خود دیاباته را در موقعیت تک به تک قرار داد، موقعیت‌هایی که یکی پس از دیگری به بیرون رفت.

۱۵ دقیقه پایانی بازی نیز آبستن حملات خاصی از سوی دو تیم نبود تا شاگردان فکری به دومین برد خود در لیگ بیستم دست پیدا کنند.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۵۳ هرویه میلیچ) – ضربه فنی و زیبای هرویه میلیچ از روی ضربه ایستگاهی از راه دور تبدیل به گل اول بازی و استقلال شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- شوت زمینی مهدی قایدی در تک به تک نصفه و نیمه به دست آمده برای او با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲- ضربه سر ارسلان مطهری روی سانتر مواج محمد نادری که با خروج ناموفق صادقی همراه بود با اختلاف بسیار کم زا بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲- بار دیگر ضربه سرد خطرناک امیر ارسلان مطهری بعد از برخورد به مدافع ماشین سازی با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: سانتر مهدی قایدی روی سر دیاباته با ضربه سر مهاجم مالیایی همراه بود که ضربه سر او را سید محمد حسینی از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۷۱: شوت پرقدرت پیمان بابایی از زاویه به تیر عمودی دروازه استقلال برخورد کرد تا تبریزی‌ها اولین موقعیت جدی خود در این بازی را ایجاد کنند.

دقیقه ۷۵: مهدی قایدی در موقعیت تک به تک تو را به شیخ دیاباته رساند که ضربه او را مدافع ماشین سازی از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۷۶: کرنر آبی‌پوشان توسط وریا با ضربه سر خطرناک دیاباته همراه بود، ضربه‌ای که با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۹۴: شیخ دیاباته در موقعیت تک به تک آخرین موقعیت استقلال را در این بازی از دست داد.

بهترین بازیکن:

هرویه میلیچ- مدافع کروات آبی‌پوشان با گل زیبای خود و عملکرد مثبت در سمت چپ خط دفاعی اصلی ترین ستاره محمود فکری در این بازی بود.

 

 

منبع: ایمنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied