شمانیوز
شما نیوز

پالس‌های جادوگر به علی دایی با کلید واژه "حاج علی

با گذشت 48 ساعت از فینال لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی پرسپولیس، بخش جالب دیگری از ویژه برنامه آنتن با حضور علی کریمی را گزارش می‌کنیم؛ جایی که میناوند با هجمه خداداد و کریمی همراه شد.

پالس‌های جادوگر به علی دایی با کلید واژه "حاج علی

آنتن ویژه برنامه جذابی با حضور ستاره‌های محبوب فوتبال ایران و خصوصا پرسپولیس پیش از فینال در نظر گرفته بود. برنامه‌ای با مجری‌گری خداداد عزیزی و همراهی علی کریمی و مهرداد میناوند در استودیو و البته تماس تصویری با مهدی مهدوی کیا و پژمان جمشیدی.

 

طی روزهای اخیر علیرغم استقبال فوق‌العاده‌ای که از سوی شما از این برنامه صورت گرفته بود، بخش‌های جذابی از آن نیز به صورت گزارش تقدیم شد. اکنون نیز با گذشت 48 ساعت از آن بازی و در شرایطی که دست شاگردان یحیی از جام کوتاه ماند، بخش دیگری از ویژه‌ برنامه که در آن بحث جالبی میان سه چهره حاضر در استودیو شکل گرفت تقدیم می‌گردد.

 

مهرداد میناوند که سال‌هاست فوتبال را کنار گذاشته و دستی کوتاه در عرصه مربیگری با حضور در دو تیم خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت داشت، این روزها بیشتر در نقش اجرا کار خود را دنبال می‌کند. او پیش از شروع بازی با اشاره به استرس زیادی که برای این بازی دارد، از به همراه آوردن قرص‌های آرامبخش و استرس‌زای خود خبر داد که البته همان لحظه نیز با شوخی خداداد مواجه شد که مراقب باشد قرص‌هایش را اشتباهی مصرف نکند.

 

 

خداداد که بعد از عرصه بازی و مربیگری اینبار استعداد دیگری از خود برای کار اجرا به جا می‌گذاشت، در ادامه این برنامه به بخش معرفی مهمان که کلیپی از میناوند پخش شده بود اشاره کرد و مدعی شد که در این کلیپ استارت 50متری او عجیب و باورنکردنی است که مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی هم مدعی شد که بعد از همین حرکت او پلی اکریل ( تیم قدیمی اصفهانی) به پایان فوتبالش رسید.

 

 

با این حال خداداد که ماجرا را رها نمی‌‎کرد رو به علی کریمی گفت: "علی اگر اشتباه نکنم تو سال 2000 به تیم ملی آمدی؟" که علی کریمی گفت سال 98 و بعد از جام جهانی به اردوی تیم ملی اضافه شد که همان مقطع نیز میناوند مصدوم بود و این ماجرا باعث شد تا او به تیم ملی برسد.

 

خداداد که دست از سر میناوند بر نمی‌داشت بار دیگر گفت: میناوند خودش خدای وِرد خواندن و دعا برای مصدومیت دیگران بود! شاهرودی را قبل از جام ملت‌های 96 و جام جهانی مصدوم کرد و خودش فیکس بازی کرد.


علی کریمی که نمی‌خواست میناوند مغلوبه این کری خوانی شود گفت من روی دست میناوند بلند شدم که توانستم به جای او به لیست تیم ملی بروم.

 

 

بخش جالب ماجرا از اینجا شروع شد؛ جایی که ماجرای کنایه‌های آن دوره بار دیگر رو آمد. خداداد رو به علی کریمی گفت که مهرداد میناوند شیوه بازی‌اش به شکلی بوده که 5 متر پا به توپ می شد و سریع توپ را برای علی دایی ارسال می‌کرد و بقیه بازیکنان را نمی دید.


علی کریمی در این لحظه به کمک حافظه خداداد آمد و گفت آخرین آن بازی با اوکراین بود البته! خداداد هم ماجرا را ادامه داد و گفت: از وسط زمین که رد می شد، یک دو سه و از وسط که رد می شد ارسال بلند برای علی دایی و ما که قدکوتاه بودیم اصلا در بازی نبودیم! به من تا به حال اصلا پاس نمی‌داد ولی الان رفیق او ما شدیم و الان دیگر به علی (دایی) پاس نمی‌داد.

 

میناوند که می‌خواست به این فشارها پایان دهد با تعریف از خداداد عزیزی که در کار اجرا این روزها فوق العاده کار می کند و همچنین تشکر از علی کریمی که بارها از دوربین فراری بوده اما در این ویژه برنامه برای فینال آسیا حاضر شده، بحث را به سمت دیگری پیش برد اما خداداد دست بردار نبود و گفت درباره آن صحنه باید توضیح بدهی که علی کریمی هم پشت او در آمد و از میناوند خواست تا حرف را عوض نکند.

 

مدافع چپ اسبق پرسپولیس و تیم ملی هم گفت: من از سال 70 در تیم جوانان که در تیم ملی و زیر نظر آقای جلالی بودم، ایشان به من اجازه پا به توپ شدن را داده بودند.

 


خداداد به او گفت چه سالی؟ 70؟ آن موقع ما زندان بودیم؟ میناوند هم مدعی شد که کلیپ‌های آن موجود است و او می‌تواند آن را به اثبات برساند.

 

خداداد در ادامه در شرایطی که میناوند به تنگ آمده بود و مدعی شده بود اگر مشکل اوست اصلا حرف‌شان قبول و هیچ وقت پا به توپ (تکنیکی) نبوده، از علی کریمی خواست به عنوان یک کارشناس درباره عملکرد فنی میناوند نظر بدهد. شماره هشت اسبق پرسپولیس و تیم ملی نیز گفت: خدایی سانتر‌های خوبی می کرد.


خداداد همین در این لحظه گفت علی خب بگو برای چه کسی سانتر می‌کرد که علی کریمی گفت: برای حاج علی، همیشه برای حاج علی سانتر می‌کرد! برای حاج علی سانتر می‌کرد. من خوب یادم است که در جوانان بودم و اینجا یادی کنیم از آقای قاسمپور که در سن 42 سالگی در پاس دفاع آخر بازی می‌کرد و مهرداد هم با سن کم در کنار ایشان در سمت چپ بازی می‌کرد. ما آن موقع از تیم جوانان به استادیوم آزادی رفته بودیم و بازی آقا مهرداد را به استادیوم می‌رفتیم و می‌دیدیم!

 

موضوع جذاب در این بخش اما همان حاج علی گرفتن‌های علی کریمی بود. علی کریمی و علی دایی دو ستاره غیرقابل تکرار فوتبال ایران محسوب می‌شوند که در برهه‌ای از روزهای پایانی دوران بازی با یکدیگر دچار چالش شده بودند و این موضوع در چند مرحله دیگر نیز تکرار و با قهر و آشتی‌هایی همراه شده بود، اکنون در این ویژه برنامه با گفتن "حاج علی" توسط علی کریمی با جذابیت زیادی همراه بود.

 

 

علی کریمی و علی دایی آخرین بار در حاشیه دیدار دو تیم سایپا و سپیدرود در رشت که به عنوان سرمربیان دو تیم حاضر بودند، برابر یکدیگر قرار گرفته بودند و بار دیگر بساط آشتی‌کنان و عکس‌های یادگاری دو اسطوره فوتبال ایران داغ شده بود. با این حال اما اکنون در شرایطی که به نظر می‌رسد هر دو ستاره دوست داشتنی و صاحبنام فوتبال ایران به اوج پختگی و تجربه رسیده‌اند، به طور کامل کدورت‌ها را کنار گذاشته‌اند. مسلما حضور توام این دو در فوتبال می‌تواند شور و هیجان بالاتری به فوتبال و بین علاقمندان آن ایجاد کند و هر دو نیز از شایستگی‌های زیادی برای دستیابی به کرسی‌های مدیریتی و فنی نیز دارا هستند و باید دید دوری آنها تا چه زمانی  به طول خواهد کشید.

منبع:ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied