شمانیوز
شما نیوز

مسی: فوتبال بعد از کرونا خیلی سخت شده

لیونل مسی بعد از دریافت جایزه آقای گلی لالیگا گفت جام قهرمانی را به دریافت هشتمین پیچیچی ترجیح می‌دهد.

مسی: فوتبال بعد از کرونا خیلی سخت شده

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسلونا برای هفتمین بار موفق شد جایزه پیچیچی را دریافت کند. این جایزه که هر ساله به بهترین گلزن فصل لالیگا اهدا می‌شود به یادبود گلزن افسانه‌ای باشگاه اتلتیک بیلبائو، رافائل مورنو آرانزادی، به این نام نامگذاری شده است.

 

مسی فصل گذشته در لالیگا 25 گل به ثمر رساند و با چهار گل بیشتر از نزدیک ترین رقیبش کریم بنزما توانست آقای گل این لیگ شده و جایزه پیچیچی را به خود اختصاص دهد.

 

مسی که دیروز این جایزه را برای هفتمین بار دریافت کرد از این نظر به رکوردی خارق العاده رسید چرا که تا کنون هیچ ستاره‌ای در تاریخ لالیگا موفق نشده هفت بار جایزه پیچیچی را به خود اختصاص دهد. اما مسی بعد از دریافت جایزه خود در مصاحبه با روزنامه مارکا شرکت کرد و در پاسخ به این سوال که دوست دارد هشتمین جایزه پیچیچی را هم دریافت کند گفت: " هشتمین جایزه پیچیچی؟ ترجیح می‌دهم قهرمان لالیگا شوم".

 

هفتمین جایزه پیچیچی برای مسی

واقعیت این است که هرگز تصورش را نمی کردم که بتوانم اینقدر برنده این جایزه بشوم و رکورد تلمو زارا را بشکنم. واقعاً احساس خوب و لذت بخشی است.

 

در این فصل تا اینجا تعداد گلهایت کمتر از فصل گذشته است. از الان به فکر هشتمین پیچیچی هستی؟

نمی دانم. راستش به این مساله فکر نمی‌کنم. این چیزی نیست که نگرانم کند. ترجیح می‌دهم دوباره قهرمان لالیگا شوم. ما فصل گذشته نتوانستیم قهرمان لیگ شویم و ترجیح من این است که به جای پیچیچی قهرمان لیگ بشویم. ما برای این هدف خواهیم جنگید.

 

امسال بین بارسا در لیگ قهرمانان و بارسا در لالیگا تفاوت زیادی شاهد هستیم. به نظرت بارسا می تواند در هر دو رقابت قهرمان شود؟

ما همیشه سعی می کنیم در همه رقابتها قهرمان شویم. باشگاه بارسا همیشه اینطور بوده. ما داریم کم کم بهتر می شویم. درست است که مدتی طول کشید تا موتور ما در لالیگا روشن شود. نباید آن همه امتیاز از دست می دادیم. معتقدم ما در مقابل آلاوس و ختافه و مقابل رئال مادرید در نوکمپ سزاوار نتایج بهتری بودیم. ما در این سه بازی موقعیتهای گلزنی زیادی خلق کردیم و اگر آنها را گل کرده بودیم وضعیت ما در لیگ الان به کلی متفاوت بود.

 

 

فرمولی برای بازگشت بارسا به شرایط خوب گذشته در لالیگا وجود دارد؟

مهم الان این است که ما در چند بازی پیاپی نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم در جدول بالا برویم. این البته زمان می‌برد و در دوران اپیدمی همه بازی‌ها خیلی سخت شده. واقعیت این است که فوتبال خیلی تغییر کرده و برای همه سخت شده. اما قدم به قدم همه چیز درست می‌شود.

 

9 ماه از بازی در استادیومهای خالی می گذرد. بازی بدون حضور هواداران برایت سخت است؟

بله خیلی. بازی کردن بدون هواداران وحشتناک است. اصلاً حس خوبی نیست. وقتی کسی در استادیوم نیست آدم فکر می‌کند در تمرینات است. اوایل خیلی طول می‌کشید تا عادت کنیم و برای همین بود که همه بازی‌ها اینقدر نزدیک به هم بودند. حریف هر که باشد بردن او در این شرایط سخت می‌شود. اپیدمی کرونا باعث شده فوتبال به شدت تغییر کند و البته بدتر بشود. ما این را در بازی‌ها می‌بینیم. امیدوارم بعد از تمام شدن این بلا دوباره بتوانیم شاهد حضور هوادار در استادیوم باشیم و شرایط به حالت نرمال برگردد.

 

اخیراً گل ویژه ای زدی و بعد از آن به دیگو مارادونا ادای احترام کردی.

آن روز یک روز خیلی خاص بود و من توانستم برای کاری که برنامه ریزی کرده بودم یعنی ادای احترام به دیگو مارادونا فرصت مناسب را بدست آورم. توانستم پیراهن مارادونا را به نمایش بگذارم. در روزی که دیگو دیگر پیش ما نبود آن ادای احترام برای من خاطره ای است که تا ابد در ذهنم خواهد ماند.

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied