شمانیوز
شما نیوز

انتقاد شدید پیرلو از بازیکنانش

آندره‌آ پیرلو بعد از شکست سنگین خانگی یوونتوس مقابل فیورنتینا از آنچه ذهنیت و روحیه بسیار بد بازیکنانش خواند به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید پیرلو از بازیکنانش

آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از شکست خانگی 3-0 مقابل فیورنتینا گفت با شکستن کاسه کوزه شکست بر سر خوان کوادرادو بازیکن یووه که در دقیقه 18 از زمین اخراج شد مخالف است. پیرلو در عوض به انتقاد شدید از آنچه ذهنیت و روحیه بازیکنانش خواند پرداخت و گفت علت شکست سنگین یووه در خانه همین بوده است.

 

 

یوونتوس با این شکست اولین شکست خود در دوران سرمربی گری آندره‌آ پیرلو را ثبت کرد. پیرلو در دوازده بازی قبلی خود به عنوان سرمربی یووه شکست نخورده بود. اما این شکست سنگین برای یووه به شکستی تاریخی تبدیل شد چرا که بیانکونری از زمان نقل مکان به استادیوم خانگی فعلی، آلیانز، در سال 2011 تا کنون چنین شکست سنگینی را در این استادیوم تجربه نکرده بود.

 
 

 

 

پیرلو در پایان بازی گفت:" اتفاقی که با کارت قرمز و اخراج بازیکن ما رخ داد نباید به عنوان یک بهانه مورد استفاده قرار بگیرد. این نتیجه به دلیل روحیه بالا و ذهنیت درست فیورنتینا نبود بلکه برعکس بی انگیزگی و بی روحیه بودن ما بود که این نتیجه را رقم زد".

 

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" وقتی تیم چنین شرایطی دارد شکی نیست که با چنین موقعیتهایی مواجه می شود. وقتی قبل از کریسمس تیم حواسش را به تعطیلات داده ممکن است این طور نتایج رقم بخورد. ما در این بازی تمرکز نداشتیم و نتوانستیم جبران کنیم و حداقل کمی تمرکزمان را برگردانیم".

 

پیرلو درباره اخراج کوادرادو بازیکن یووه در دقیقه 18 هم گفت:" به نظر من اگر تصاویر را نگاه کنید کاملا مشخص است که ماجرا چه بوده. ولی نمی خواهم در این باره صحبت کنم. می توانید خودتان تصاویر را ببینید و تشخیص بدهید".

 

منبع:ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied