شمانیوز
شما نیوز

شگفت انگیزترین شوت استیون + عکس

سوپراستار Warriors در 10 بازی گذشته خود به طور متوسط بیش از 40 امتیاز کسب کرده است ، و این نوع شوت هایی است که دیگران هرگز رویای تلاش برای آنها را ندارند

شگفت انگیزترین شوت استیون + عکس

اگر می خواهید یک دوست را وارد بسکتبال کنید ، باید پیشنهاد تماشای یک بازی Golden State Warriors را بدهید. استفان کاری بهترین نمایش در ورزش است ، که از هر کشش فوق العاده ای که در فصول پشت سر هم MVP داشت ، پیشی می گیرد. برای درک درجه سختی ضرباتی که می زند و میزان سرگرمی او ، لازم نیست درک کنید که او به شدت دفاع NBA را پیچ خورده است.

عملکرد 49 امتیازی کاری در روز دوشنبه ، با برتری 107 بر 96 مقابل فیلادلفیا 76ers ، جدیدترین مورد در مورد پوچی ها است. چهار بار در پنج بازی اخیر خود ، 10 بار یا بیشتر 3 امتیاز گرفته است. هیچ بازیکن دیگری در تاریخ NBA بیش از پنج بازی در کارنامه خود نداشته است. در 10 بازی که کاری در آوریل انجام داده است ، او به طور متوسط ​​40.8 امتیاز در تقسیم شوت 0.549 / 0.503 / 0.909 کسب کرده است و 72 مورد از 143 تلاش 3 امتیازی خود را انجام داده است. وی در این ماه پنج بار 40 امتیاز گرفت و از 17 مارس در یک بازی کمتر از 32 امتیاز کسب نکرده است. این یک طوفان گرمایی است.

استیو کر از سال 2014-15 تاکنون مربیگری تیم جنگجویان را بر عهده داشته است ، سالی که کاری موفق شد اولین MVP و اولین قهرمانی خود را در سه مسابقات کسب کند. کر به عنوان بازیکن پنج عنوان کسب کرد ، سه عنوان در کنار مایکل جوردن. تعداد کمی از افراد در NBA و اطراف آن تاکنون چنین پایداری و بزرگی با عظمت داشته اند. حتی او در هیبت است.

کر روز دوشنبه گفت: "این همان چیز پس از هر بازی است: این کاملاً متعجب از سطح مهارت ، قلب ، ذهن ، تمرکز این پسر است." "تماشای آن بسیار شگفت انگیز است."

 

آنچه که کر می تواند این را مقایسه کند ، امتیازات پرگل اردن و سد کوبی برایانت در 50 بازی با امتیاز 50 در سال 2007 است. با این حال ، این افراد به طور معمول 3 مسابقه خارج از مسابقه نمی کردند. گام های احمقانه و بمب های عمیق ، در حال حرکت ، سریع ترشح.

کر گفت: "بدیهی است که هیچ کس در طول تاریخ به این شکل توپ را شلیک نکرده است." "و حتی با توجه به معیارهای والای خود استف ، این فراتر و فراتر است."

مانند هر کسی که در اوج مطلق کار خود باشد ، بهترین تیرانداز در تمام دوران ها حتی وقتی در زمین بازی است حتی فکر نمی کند. کاری گفت: "در بیشتر موارد من فقط به لذت بردن بسنده کردم." "تهاجمی بودن ، بدیهی است ، اما به نوعی اجازه می دهد بازی به سراغ شما بیاید. و این برای من نوع خاصی به نظر می رسد ، اما من در آنجا فقط بسکتبال بازی می کنم." او سپس مرده گفت: "بدیهی است که کار می کند." شوخی نکن.

من در طول این کشش تمام اهداف میدانی ساخته شده کاری را تماشا کردم تا 10 دیوانه ترین هدف را جمع آوری کنم. انواع شوت های مضحک وجود دارد - کشش روی بازوهای کشیده مدافعان همه جهان ، اتمام بازی خارج از دست در ترافیک با انگلیسی جدی روی توپ ، یک چرخش میان رده با چندین مدافع روی او - که باعث نشد برش. اگر با 30 می رفتم این تمرین بسیار راحت تر می شد.

 

این یکی امتیازات پاداش می گیرد زیرا این کار علیه برادرش ، ست است ، اما زمینه در اینجا مهم است. سیکسرها بازی را با دوازده بر صفر شروع کردند و هفت امتیاز از این موارد را ست به خود اختصاص داد. قبل از اینکه کاری 3 ضربه اول خود را بزند ، او قبلاً سه گردش مالی انجام داده است که همه پاس اشتباه است. اگرچه او در موقعیت بعدی 3 ضربه دیگر را به ثمر رساند و با به دست آوردن بهترین بازیکن شیث با 29 فوت پا در مالکیت نهایی کوارتر اول ، خسارت اولیه جبران نشد.

کاری برای شروع کندش یک توضیح سرگرم کننده داشت: او توسط دفاع فیلادلفیا ، که انتظار داشت تهاجمی تر از آن باشد ، به بیرون پرتاب شد. هنگامی که او مستقر شد ، سیکسرها ، که نامزد بهترین بازیکن دفاعی سال بن سیمونز نبودند ، اساساً پخته شدند. در این زنگ اخبار ، بهترین قسمت تقسیم ثانیه درست قبل از این است که کاری کاری کند. او با دریبل پشت به پشت و جعلی پمپ به برادرش ضربه می زد ، و ست فقط به سختی پاهای خود را ترک کرده بود - نه برای انجام خطا ، بلکه به اندازه کافی پنجره کوچک و لازم را به او می داد. در این مرحله ، شیث می داند به عنوان هر کسی در این سیاره هیچ کاری برای انجام دادن وجود ندارد ، اما سعی می کند آن را رد کند و به بهترین ها امیدوار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied