شمانیوز
شما نیوز

هواداران من سیتی و تاتنهام در فینال جام کارابائو

این درگیری به عنوان یک رویداد آزمایشی رسمی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا انگلیس در حال کاهش اقدامات قفل است

هواداران من سیتی و تاتنهام  در فینال جام کارابائو

این درگیری به عنوان یک رویداد آزمایشی رسمی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا انگلیس در حال کاهش اقدامات قفل است

دولت انگلیس حضور تعداد محدودی از طرفداران را برای فینال جام کارابائو در ومبلی تأیید کرده است.

این مسابقه که می بیند منچسترسیتی رو در رو با تاتنهام قرار می گیرد ، ابتدا طبق پروتکل های Covid-19 بدون تماشاگر برگزار می شد.

از آنجایی که انگلستان به دنبال کاهش اقدامات قفل است ، با این حال ، نمایشگاه 25 آوریل شاهد گرم شدن درصد کمی از 90،000 صندلی ومبلی توسط طرفداران خواهد بود.

 

چه گفته شد؟

اسپرز و سیتی روز یکشنبه اظهارات مشابهی را منتشر کردند که در آن آمده بود: "تعداد محدودی از هواداران مجاز به حضور در فینال جام کارابائو در ومبلی پس از تأیید مسابقه به عنوان یک رویداد رسمی آزمون هستند.

"وزارت فرهنگ ، رسانه و ورزش برای حضور 8000 تماشاگر به عنوان بخشی از برنامه تحقیقات رویدادهای دولت انگلیس ، چراغ سبز نشان داده است. بخشی از این بلیط ها در اختیار هر دو نامزد نهایی خواهد بود.

"بلیط های باقیمانده برای گروه هایی از جمله ساکنان محلی در برنت و به طور مشابه کارکنان NHS خواهد بود ، که به عنوان" تشکر از شما "برای خدمات باورنکردنی ارائه شده در طی همه گیر Covid-19 بلیط به آنها پیشنهاد می شود.

"ما آگاه هستیم که فینال تنها سه هفته دیگر فرصت ندارد. به محض به روزرسانی بیشتر ، در مورد میزان تخصیص کلوپ و نحوه درخواست بلیط به روزرسانی کاملی ارائه خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied