شمانیوز
شما نیوز

انتقاد سرمربی منچستر یونایتد از پیشنهادهای سوپرلیگ

این مربی در مورد برنامه های انقلابی در فوتبال اروپا با لیگ جدا شده صحبت کرد ، که در میان اعتراضات شدید به سرعت فروپاشید

انتقاد سرمربی منچستر یونایتد از پیشنهادهای سوپرلیگ

سرمربی منچستر یونایتد ، اوله گونار سولسکایر گفته است که او مفهوم سوپرلیگ را دوست ندارد زیرا شایستگی ورزشی سلب می شود.

یونایتد اعلام کرد که تنها 48 ساعت پس از مشخص شدن یکی از 12 عضو موسس لیگ ، از لیگ خارج می شود.

این مفهومی بود که توسط صاحبان 12 باشگاه هدایت می شد - قبل از اینکه پیشنهادها عصر یکشنبه به جهانیان اعلام شود ، با بازیکنان و مدیران مشورت نشده است.

 

چه گفته شد؟

Solskjaer برای اولین بار پس از اعلامیه روز یکشنبه ، سه دقیقه پاسخ داد که چرا این ایده را دوست ندارد.

وی گفت: "اول از همه من بسیار خوشحالم که طرفداران نظر خود را اعلام کرده اند و ما به آنها گوش داده ایم. به طرز عجیبی جامعه فوتبال و هرم را بهم نزدیک کرده است و من فکر می کنم این بسیار مهم است و من بسیار خوشحالم. من خودم طرفدار هستم و روزی فرا می رسد که من به تماشای Man Utd می نشینم و می خواهم یک Man Utd را با ترس از شکست تماشا کنم.

"وقتی به آن فکر کردم ، به هر حال این مفهوم را دوست نداشتم ، این باید به دلیل شایستگی ورزشی باشد که می خواهم حق بازی در اروپا را کسب کنم.

"ما می دانیم که پیشگام بوده ایم و سالهای زیادی است که با Busby Babes در اروپا بوده ایم ، بنابراین این بخشی از آن است و ما می خواهیم دوباره در یک کمپین موفق اروپا شرکت کنیم. یکی از بهترین مسابقات و بهترین شب های من چیزی بوده است که ما واقعاً سخت کار کرده ایم اما پس از آن برای رسیدن به آن ترس از شکست تلاش کرده ایم.

"فقط به شما نمی دهند چون اسم شما فلان است ، شما باید حق حضور در آنجا را داشته باشید و بهترین عملکرد را داشته باشید. من همیشه احساس کرده ام و همیشه معتقد بوده ام که از منطقه راحتی شما بیرون می آیم و از ناکامی که شما را تحریک می کند می ترسم و کمی در لبه زندگی می کنم. این بخشی از این نبود

"برای من ، من بسیار خوشحالم که همه باشگاه هایی که اشتباه خود را پذیرفته اند ، این یک ایده بد و راهی است که بوجود آمده است.

"منچستریونایتد بزرگترین باشگاه جهان است و ما می خواهیم بخشی از فوتبال اروپا باشیم ، اما ما می خواهیم مانند بازیکنان فصل گذشته این کار را انجام دهیم ، من فکر می کنم آنها عالی بودند. وقتی من در مورد این ترس از شکست صحبت می کنم ، آنها از صعود به لیگ قهرمانان می ترسیدند زیرا ما خیلی امتیاز عقب بودیم.

"آنها خودشان را جمع و جور کردند ، به عنوان یک تیم دور هم جمع شدند و ما به مقام سوم دست یافتیم که موفقیت خوبی بود.

"امسال ما سخت تلاش کرده ایم ، به دنبال کسب جام ها هستیم و نفر دوم هستیم و من تیمم را برای صعود در سطح اروپا پشت سر می گذارم ، اما هنوز هم فکر می کنم که این ترس از شکست به ما کمک می کند تا این کار را انجام دهیم ، همانطور که من هستم و طبیعت من چیزهایی را تحویل نمی گیرد ، ما نمی توانیم جایی به ما تحویل دهیم ، این نظر من است. "

 

سولسکایر درباره اد وودوارد چه گفت؟

در پاییز اعلامیه سوپرلیگ اعلام شد معاون اجرایی وودوارد در پایان سال ایستاده است.

سولسکایر گفت: "فوتبال احساسات است و احساسات در فوتبال بالا می رود. من رابطه بسیار خوبی با Ed داشته ام. باشگاه مجبور است بدون او حرکت کند و من مطمئن هستم که منچستر یونایتد همیشه ادامه خواهد داد. من تا زمانی که من یونایتد بخواهد من اینجا کار کنم کار می کنم و امیدوارم بتوانیم فصل را با موفقیت به پایان برسانیم و اد نیز بخشی از این کار است. "

Solskjaer در مورد خانواده Glazer چه گفت؟

از سرمربی یونایتد در مورد مالکان و نحوه اداره باشگاه س askedال شد ، اما واقعاً وارد این موضوع نشد.

وی پاسخ داد: "من آنچه را درباره سوپرلیگ گفته ام گفتم و بسیار خوشحالم که همه باشگاه های درگیر توافق کردند که این یک اشتباه است.

"من همیشه رابطه خوبی با باشگاه و مالکان داشته ام. در پشت دیوارهای ساختمان صحبت می کنیم و آنها به نظرات من گوش می دهند و ما در تلاش هستیم تا منچستریونایتد را به جلو سوق دهیم.

"مهم این است که همه ما می خواهیم بهتر و بهتر شویم و این وظیفه من بهبود نتایج و عملکرد تیم است و آخر هفته فرصت خوبی است و این یک بازی بزرگ در تاریخ ما است که ما این را می دانیم."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied