شمانیوز
شما نیوز

اینتر میامی دیوید بکهام می تواند تیم بزرگی باشد!

دیوید بکهام از یک SUV کادیلاک خارج شد و به گرد و غبار یک محل ساخت و ساز رفت. دسامبر 2019 بود. در جلوی او پوسته یک استادیوم 18000 نفری جدید در عمیق ترین منطقه بروارد قرار داشت

اینتر میامی دیوید بکهام می تواند تیم بزرگی باشد!

دیوید بکهام از یک SUV کادیلاک خارج شد و به گرد و غبار یک محل ساخت و ساز رفت. دسامبر 2019 بود. در جلوی او پوسته یک استادیوم 18000 نفری جدید در عمیق ترین منطقه بروارد قرار داشت ، جایی که اینتر میامی دو فصل اول خود را قبل از انتقال بازی می کرد ، اگر همه چیز درست شود ، به یک مکان 1 میلیارد دلاری در نزدیکی فرودگاه میامی . پشت سر او ، یک مجموعه آموزشی و دفاتر تیمی در حال ظهور بودند. پس از نزدیک به هفت سال مبارزه برای بدست آوردن امتیاز گسترش MLS در زمینی در فلوریدا جنوبی ، بکام مشتاق بود که چشم انداز خود را برای باشگاهی که بزرگتر و بزرگتر شروع می شود ، عملی کند.

 

وی به ESPN گفت: "من فکر نمی کنم باشگاه دیگری در هر کجا فرصتی داشته باشد که در سطح جهانی داریم." از آن زمان ، تقریباً هیچ چیز طبق برنامه پیش نرفته است. یک روز بعد از ظهر چندی پیش ، بکهام و خورخه ماس ، یکی از مالکان مشترک او ، در تراس طبقه دوم ساختمان اداری ایستادند و صحنه را بررسی کردند. در آن سوی خیابان ، پارکینگ استادیوم به یک سایت واکسیناسیون COVID-19 تبدیل شده بود. ماشین ها از راه دور صف می شدند. این استادیوم برای این روز به باشگاه محلی پسران و دختران اجاره داده شده بود ، در آمد که می تواند برای اداره یک تیم MLS در طی یک بیماری همه گیر کمک کند. همینطور ویترین که براندون مارشال ، گیرنده وسیع سابق دلفین های میامی ، در یک میدان تمرین برای انتخاب های احتمالی پیش نویس NFL ، و تصمیم برای اجاره استادیوم به Club de Foot Montreal برای بازی های خانگی MLS 2021 خود ، انجام شد. ماس که عنوان مدیر مالک آن است ، گفت: "شما باید با شرایط سازگار شوید." (مدیرعامل سابق Sprint ، مارسلو کلور و ماسایوشی سون ، کارآفرین فناوری نیز سهام مالکیت دارند.) "با کوتاه بودن فصل ، با کمبود طرفدار ، با محدودیت هایی که ما روبرو بودیم ، سال گذشته یک چالش بود." در میادین ، ​​اینتر میامی به اولین تیم در تاریخ لیگ تبدیل شد که پنج بازی اول خود را از دست داد.

 

این مسابقه با هفت پیروزی ، سه تساوی و 13 باخت به پایان رسید ، که برای مقام دهم در کنفرانس 14 تیمی شرق مناسب است - و بدترین رکورد بکام به عنوان یک حرفه ای است. میامی سه مکان عقب مانده از تیم گسترش دیگر MLS سال گذشته ، نشویل SC ، که با حداقل انتظارات و مالکی که به طور آشکار غیرمعمول تجاری شامل بارهای حمل و نقل و کتابهای چاپ بر روی تقاضا است ، وارد لیگ شد ، به مقام سوم رسید. نشویل بیش از آنکه در فصل عادی باخته بود ، پیروز شد و سپس اینتر میامی را با نتیجه 3 بر صفر از پلی آف حذف کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied