شمانیوز
شما نیوز

ستاره دورتموند می تواند بهترین فوتبالیست جهان شود؟

ارلینگ هالاند و بوروسیا دورتموند روز شنبه با هشت بار مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا بایرن مونیخ روبرو شدند.

ستاره دورتموند می تواند بهترین فوتبالیست جهان شود؟

ارلینگ هالاند و بوروسیا دورتموند روز شنبه با هشت بار مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا بایرن مونیخ روبرو شدند.

 

ERLING HAALAND در همه جا بود. هر بار که نروژ در جام جهانی زیر 20 سال گذشته توپ را در مقابل هندوراس بازی می کرد ، هالند بدون هیچ زحمتی از خط دفاعی دور می شد و توپ به نظر می رسید که باید در آنجا باشد. در ابتدا این یک ضربه پا کاملاً واضح بود ، سپس یک ضربه کم قدرتمند از طریق پاهای دروازه بان به ثمر رسید.

 

یک پنالتی آرام رخ داد که دروازه بان را به اشتباه به شیرجه زد و سرانجام قبل از اینکه دروازه بان واکنش نشان دهد ، یک نیمه توپ را به گل تبدیل کرد.

 

به نظر می رسید مدافعان هندوراس استعفا داده اند. آنها چیزی جز تماشا نمی توانستند انجام دهند. پس از گذشت تنها 45 دقیقه ، نروژ 5-0 کروز می زد و این بازیکن 18 ساله چهار گل به ثمر رساند. این یک نمایشگاه کامل از قدرت و سرعت بود ، بنابراین امان مارکوویچ ، هم تیمی و دوست نزدیک او ، با تعجب متوجه شد که Haaland در نیمه وقت در رختکن خوشحال به نظر نمی رسد. در واقع ، او عصبانی به نظر می رسید.

 

این چیزی است که در مورد هالند وجود دارد. هر چقدر گل بزند ، او همیشه یک گل دیگر می خواهد. وقتی او در شهر کوچک براین بزرگ شد ، وقتی در ردبول سالزبورگ در اتریش رکورد زد و اکنون به عنوان درخشانترین جوان در بوروسیا دورتموند آلمان شناخته شد ، باشگاهی که به جوجه کشی جوانترین چیزهای جوان اروپا معروف است ، این واقعیت داشت.

 

اگر شکی وجود دارد که او یکی از جذاب ترین بازیکنان کره زمین است ، این را در نظر بگیرید: او تا 4 نوامبر در 11 بازی 14 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. به ترتیب ، برای انجام همان کار. ظهور او در ستاره سازی گیج کننده ، حتی گیج کننده بوده است.

 

اما هالند تمام زندگی خود را برای این امر آماده کرده است و تاکنون ، این طرح در حال انجام است. عصر همان روز در جام جهانی زیر 20 سال ، نروژ 12-0 پیروز شد. هالند خشم خود را خوب کرد و در نیمه دوم پنج گل دیگر به ثمر رساند و مجموع گل های خود را به 9 گل رساند. این یک رکورد تورنمنت بود ، اما کفش طلایی ، جایزه بهترین گلزن را تضمین می کند.

"آیا الآن خوشحالید؟" مارکوویچ پس از آن از او پرسید. "نه!" او جواب داد. "اگر یک امتیاز دیگر می گرفتم ، 10 امتیاز داشتم."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied