شمانیوز
شما نیوز

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد

چرخش چرخ دوچرخه سواری در قشم شدت گرفته است

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از تشدید فعالیت های هیات دوچرخه سواری این منطقه با هدف توسعه و ارتقاء این رشته ورزشی محبوب در قشم خبر داد و گفت: چرخش چرخ فعالیت های این هیات با همت رییس و اعضای آن و همچنین رکاب زنان قشمی این روزها سرعت زیادی گرفته است.

چرخش چرخ دوچرخه سواری در قشم شدت گرفته است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم جلیل حق گویان برگزاری اولین کارگاه آموزشی با عنوان "کارگاه آشنایی با دوچرخه و اجزای تشکیل دهنده" را برای اولین بار در جزیره از جمله فعالیت های هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم اعلام کرد و افزود: دراین کارگاه که براساس تقویم طراحی شده برای سال 1400 توسط این هیئت روزجمعه در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، سرفصل های مباحث آشنایی با دوچرخه سواری و اجزاء دوچرخه از سوی کیوان بی غم مدرس و عضو هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم ارائه شد.

وی در تشریح سایر فعالیت های این هیات و با تجلیل از نگاه انسان دوستانه و مشفقانه رکاب زنان قشم به حرکت آنها درخصوص تکریم و تجلیل از زحمات و تلاش های وافر کادر درمان شهرستان قشم در ایام کرونا اشاره کرد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم دراین خصوص یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم، رکاب زنان قشم از میدان شهدا تا بیمارستان پیامبر اعظم (س) این شهر روز شنبه هشتم خرداد رکاب زدند و ضمن اعلام تشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت این شهرستان با اهدای گل از آنها تشکر و قدردانی کردند.

به گفته حق گویان پزشکان، پرستاران و جامعه سلامت این شهرستان به عنوان خادمان سلامت هم درمقابل از این حرکت و برنامه انسان دوستانه هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم ابراز خرسندی و تشکر کردند.

234

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied