شمانیوز
شما نیوز

حواشی جنجالی پیش از بازی پرسپولیس و تراکتور + عکس

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امروز مقابل تراکتور تبریز، سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

حواشی جنجالی پیش از بازی پرسپولیس و تراکتور + عکس

به گزارش شمانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امروز مقابل تراکتور تبریز، سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

 

حاشیه های قبل از شروع این دیدار را در زیر می خوانید:

* سازمان لیگ فوتبال ایران در روزهایی که بازیهای ملی در قاره اروپا با حضور انبوه تماشاگران برگزار می شود همچنان نتوانسته است مجوز حضور تماشاگران با بگیرد. از این رو دیدار امروز نیز بدون حضور طرفداران برگزار شد.

*نکته جالب توجه، فروش تعدادی پرچم در اطراف ورزشگاه بود که توسط طرفدارانی که مقابل درب ورودی ورزشگاه آزادی تجمع کرده بودند به فروش می رسید.
*عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولس همراه تعدادی از مسئولان این باشگاه در جایگاه ویژه حضور داشت و با تعدادی از مسئولان باشگاه پرسپولیس خوش و بش کرد.

*کاپ قهرمانی سوپرجام نیم ساعت مانده به شروع بازی در کنار زمین قرار گرفت و از آن رونمایی شد.

*برادرزاده خردسال عیسی آل کثیر که به دلیل خوشحالی عمویش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا مورد توجه قرار گرفته بود نیز تماشاگر ویژه این بازی بود.

* آل کثیر در دیدار یک چهارم نهایی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ پس از گلزنی، چشمان خود را شبیه به چشمان این کودک کرد تا با محرومیت شش ماهه از سوی ای اف سی روبرو شود.

* پرچم بزرگ پرسپولیس به طور گسترده روی صندلی های طبقه اول و دوم ورزشگاه آزادی قرار گرفته بود.

*با توجه به فرارسیدن ولادت امام رضا(ع) مراسم ویژه ای قبل از شروع بازی با حضور خادمان حرم آستان قدس رضوی برگزار شد.

* تعداد زیادی افراد متفرقه در جایگاه ویژه حضور داشتند که در نوع خود جالب توجه بود.

* منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون به همراه حیدربهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ نیز در ورزشگاه حضور داشتند تا سوپرجام را از نزدیک تماشا کنند.

* آب پاشی چمن ورزشگاه آزادی تا چند دقیقه قبل از شروع بازی ادامه داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied