شمانیوز
شما نیوز

تصاویر جالب از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان + عکس

در اواخر نیمه اول فرار شهریار مغانلو به سمت دروازه مس رفسنجان با ضربه مناسبی از سوی مهاجم پرسپولیس همراه نشد و این داوود نوشی صوفیانی بود که توپ را از آن خود کرد.

تصاویر جالب از بازی پرسپولیس و مس رفسنجان + عکس

به گزارش شمانیوز، در اواخر نیمه اول فرار شهریار مغانلو به سمت دروازه مس رفسنجان با ضربه مناسبی از سوی مهاجم پرسپولیس همراه نشد و این داوود نوشی صوفیانی بود که توپ را از آن خود کرد. با این حال سرنگونی مغانلو با سوت داور همراه شد و مهاجم پرسپولیس ابتدا با کارت زرد وی با زعم فریب مواجه شد.

 

01532216

 

در این لحظه افشین پیروانی و دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس به شدت به تصمیم اتخاذ شده معترض شده و مدعی برخورد کاپیتان مس رفسنجان با مهاجم خود در این صحنه بودند. 

 

 

 داور با درخواست کمک چهارم خود به سمت نیمکت پرسپولیس می رود اما با توضیحاتی از سوی یعقوب آشوری (داور چهارم) مسیر خود را به سمت کمک اولش تغییر داد. این در حالی بود که حمید مطهری و نیمکت‌نشینان پرسپولیس از رحیم زاده درخواست داشتند با کمک خود در این صحنه مشورت کند و مدعی بودند که مهدی الوندی کمک داور اول این بازی صحنه را به خوبی دیده و پیش از اعلام خطای فریب، پرچم را مبنی بر خطای نورمحمدی بالا برده است.

 

 

رحیم زاده در ادامه در فاصله تقریبا ٢ متری کمک خود قرار گرفت و در مشورتی کوتاه با وی، تصمیمش را این بار تغییر داد و با فراخواندن شهریار مغانلو ابتدا نشان داد که کارت زرد وی را پاک کرده و در ادامه نیز با اعلام خطای نورمحمدی کاپیتان مس را با کارت جریمه کرد.

 

تغییر تصمیم هم البته با اعتراضاتی دیگر همراه شد؛ از یک سو پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند که داور باید خطا را داخل محوطه جریمه و پنالتی اعلام کند و از سویی دیگر نیز مس رفسنجانی‌ها نیز مدعی بودند که کمک اول اشتباه کرده و خطایی مرتکب نشدند.

 

 

در نهایت اما ماجرا با حضور بازیکنان در جایگاه خود پایان یافت و پرسپولیس نیز نتوانست از این موقعیت ایده‌آل توسط مهدی ترابی سود ببرد.

 

145578

 

حیدر سلیمانی کارشناس داوری نیز در خصوص این صحنه گفت: بازی سختی برای داور نبود و تنها یک صحنه حساس و مهم داشت که در همان هم داور ۲ بار اشتباه کرد که یک بار، کمک داور اول به داد او رسید.

 

وی ادامه داد: هر برخوردی با بازیکنی که با سرعت در حال حرکت است، خطاست. مدافع مس هم روی حرکت مغانلو تاثیر گذاشت که خطا بود و داور ابتدا اشتباه کرد و خطای شبیه‌سازی گرفت که با نظر کمک داور اول، نظرش را تغییر داد. به دلیل این که خطا پشت محوطه بود و بازیکن در موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی بود، داور باید مدافع مس را اخراج می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied