شمانیوز
شما نیوز

واکنش علی دایی به ماجرای عباس بوعذار

علی دایی به ماجرای عباس بوعذار و وایرال شدن صحبت هایش در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.

واکنش علی دایی به ماجرای عباس بوعذار

به گزارش شمانیوز: علی دایی به ماجرای عباس بوعذار و وایرال شدن صحبت هایش در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد. علی دایی در واکنش به اینکه می‌گویند او در این انتخابات تاثیرگذار بود و عباس بوعذار در انتخابات ریاست جمهوری دوم شده، گفت: من آن موقع در نفت تهران بودم؛ نفت تهرانی که نیم‌فصل مدیرعامل و صاحب داشت.

نیم‌فصل دوم خودم و بچه‌ها تیم را جمع کردیم. ۴۲ درصد به ما پول دادند. بقیه پول را وزارت نفت نداد. از این و آن خواهش می‌کردیم که به ما زمین تمرین دهند. آن تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. با چه تیم‌هایی هم بازی کردیم. با سپاهان در اصفهان بازی کردیم و بردیم. تراکتور را در خرمشهر شکست دادیم. ما از حق تیم‌مان دفاع کردیم. بعد از مصاحبه‌ای که من راجع به صف مرغ انجام دادم، این مسائل شروع شد. اصلا و ابدا ناراحت هم نشدم. در بازی با سپاهان بازیکن ما را به ناحق اخراج کردند و پنالتی گرفتند. هیچ کس راجع به این مسائل صحبت نمی‌کند.

وی با انتقاد از ویدیوهای ساخته شده از او در ارتباط با ماجرای نشست خبری بازی با سپاهان و بازی با نام عباس بوعذار گفت: این مسائل در دنیا رایج است اما در دنیا کسی را مسخره نمی‌کنند. در دنیا طنز می‌گویند. متاسفانه طنز را با مسخره کردن اشتباه گرفته‌ایم. خدا به شما خیلی چیزها داده است. به منِ نوعی هم خیلی چیزها داده اما همه چیز را نداده است. از بچگی همین بودم و تا الان که ۵۲ سال دارم خیلی‌ها پیشنهاد دادند که بیا کار کنیم تا این مشکل درست شود اما این مشکل را خدا داده و به آن افتخار می‌کنم چون آنقدر چیز به من داده که در مقابل این یک عدد قابل مقایسه نیست.

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • A

    درود بر شرفت علی دایی. شما نمونه یک انسان کامل هستید