شمانیوز
شما نیوز

در آئین افتتاح آکادمی فوتبال گل‌گهر مطرح شد:

سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد

صبح امروز و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کشور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، امام جمعه، نماینده مردم، فرماندار سیرجان، مدیرکل ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان ورزشی استان، پیشکسوتان و مربیان سیرجان، آکادمی فوتبال گل‌گهر به طور رسمی افتتاح شد.

 سیرجان مهد استعدادهای فوتبالی خواهد شد

به گزارشِ شمانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌‌گهر، در ابتدای این مراسم، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر با تاکید بر نقش پررنگ مهندس ایمان‌عتیقی در ارتقای زیرساخت‌های ورزشیِ شهرستان و حمایت‌های همه‌جانبه و همیشگی وی از باشگاه گل‌گهر، گفت: مجموعه‌های بزرگ صنعتی از جمله گل‌گهر نقش پررنگی در رونق بخشیدن به رشته‌ی ورزشی فوتبال دارند و از این باب، از طریق فراهم کردنِ زیرساخت‌ها در موفقیت این ورزش حتی در سطح ملی شریک هستند.

محمد اسفندیارپور با اشاره به سند راهبری توسعه‌ی فوتبال مبنی بر حاکم شدن نگاه اقتصادی، تامین هزینه‌ها از طریق آکادمی‌ها را یکی از راه‌های درآمدزایی برشمرد و تاکید کرد: سرمایه‌ ما، زمین چمن و باشگاه نیست بلکه تفکر حاکم در گل‌گهر است که نمود آن را در ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌بینیم. با چنین نگاهی ما می‌توانیم رویاهای فرزندان‌مان را تحقق ببخشیم و امکانات مورد نیازشان جهت پیشرفت را فراهم نماییم.

نماینده‌ مردم سیرجان نیز به‌عنوان سخنران بعدی این مراسم، با اشاره به تاثیر ورزش در توسعه‌‌ی کشور و امر فرهنگ‌سازی در رویدادهای بین‌المللی، گفت: امروزه شرکت گل‌گهر به‌طور صادقانه در حوزه ورزش و مسوولیت‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری می‌کند و این نویدبخش آینده‌‌ای درخشان برای ورزش شهرستان است. 

امام‌جمعه سیرجان نیز در این آیین به نقش محوریِ ورزش در پرورش معنویِ انسان‌ها اشاره و تاکید کردند، با سرلوحه قرار دادنِ تقوا، قطعا به اهدافی که ترسیم شده، خواهید رسید‌.

در ادامه این مراسم، مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه، توقع ما از مدیران ایجاد تحول در سیستم و کار مداوم است تا ماموریتی که به آنها محول شده را به بهترین شکل انجام دهند، گفت: شرکت گل‌گهر به‌عنوان پنجمین شرکت بورسی کشور و بزرگ‌ترین تامین کننده سنگ‌آهن ایران، همواره سعی کرده به‌سهم خود در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی و توسعه ورزش قدم بردارد و در همین راستا مدیرعامل باشگاه ماموریت‌ دارد تا به بهترین شکل و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، به تحقق این امر مهم کمک کند.

رئیس فدراسیون فوتبال هم با اشاره به کار بزرگ گل‌گهر در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و هم‌چنین افتتاح آکادمی‌ِ فوتبال، گفت: این اقدام خوب، فدراسیون را در اجرای برنامه‌های قبلی خور باانگیزه‌تر و جسورتر کرد تا تیم‌های لیگ برتری را به داشتن آکادمی استاندارد فوتبال ترغیب کند و الزاماتی در این زمینه به‌وجود آورد.

عزیزی خادم با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر سیرجان در زمینه زیرساخت‌های فوتبالی، گفت: با مهندس عتیقی توافقاتی داشتیم تا رده‌های مختلف تیم ملی بتوانند سالی چندبار از امکانات گل‌گهر جهت برگزاری اردو استفاده کنند. 

 عباس چمنیان؛ مدیر آکادمی گل‌گهر هم ضمن ستایش از نگاه هم‌دلانه‌ در مجموعه بزرگ گل‌گهر و شهرستان سیرجان، چنین اتفاقی را در این وسعت و اهمیت کم‌نظیر خواند و تاکید کرد: در چنین شرایطی فعالیت بسیار آسان‌تر خواهد بود و این موضوع به ما کمک می‌کند تا در آکادمی گل‌گهر کاری متفاوت از تمام ایران را انجام دهیم. زیرا هدف ما حرکت در مسیر آکادمی‌های بزرگ و موفق دنیا است.

 در پایان این مراسم نیز، ضمن قرائت مرام‌نامه آکادمی فوتبال گل‌گهر، از لباس رسمیِ این آکادمی که با نمادهای گلیم‌جهانیِ سیرجان طراحی شده، رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied