شمانیوز
شما نیوز

عکس لورفته از مهدی قائدی و سردار آزمون در دبی + عکس

عکسی از سردار آزمون و مهدی قائدی در یک مرکز خرید را در ادامه مشاهده می کنید.

عکس لورفته از مهدی قائدی و سردار آزمون در دبی + عکس

به گزارش شمانیوز: مهدی قائدی و سردار آزمون در کنار همسران خود در دبی دیده شدند. سلفی مهدی قائدی و سردار آزمون در کنار همسران آنها لو رفته است.در ادامه سلفی این دو بازیکن در کنار همسرانشان در مرکز خریدی در دبی را تماشا می کنید.

 

 

 

پایگاه خبری شمانیوز برای رعایت شئونات اسلامی از قرار دادن عکس معذور می باشد.

 

 

 

ازدواج مهدی قائدی

 

باشگاه استقلال عکسی از مهدی قائدی منتشر کرد و از آسیب دیدگی او و عدم حضورش در اولین تمرین فصل آبی‌پوشان خبر داد.

اما چیزی که در این عکس توجه ‌ها را به خود جلب کرد، وجود حلقه‌ای در دست چپ قائدی بود که باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر ازدواج او شد. وی پس از چندی با انتشار عکسی و نوشتن جمله: «می‌خواهم جوانی کنم، ازدواج نکرده‌ام.» این اخبار را تکذیب کرد.

 

 

2

 

اما پس از بازی با گل‌گهر سیرجان، با گفتن اینکه گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است، ازدواجش را علنی کرد. گویا این بازیکن پرحاشیه استقلال بی سر و صدا به جرگه متاهلین پیوسته و در حال فاصله گرفتن از حواشی است.

مهدی قائدی فوتبالیست جوان بوشهری از دوران دبستان فوتبال را شروع کرده و در تیم‌های محلی فوتبال را به صورت جدی آغاز کرد. تیم فوتبال ایران جوان بوشهر اولین تیمی است که قائدی در آن عضو بود و پس از آن به تیم شاهین بوشهر پیوست.

وی در تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان عضو شد و در فصل ۹۶-۱۳۹۵ توانست به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند.  قائدی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و به همین دلیل عنوان پدیده لیگ یک را کسب کرد.

 

 

101

 

 

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای زنیت سن پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند. او در عرصه ملی در تمامی رده های سنی تیم ملی به میدان رفته است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران می باشد.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آن ها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان، باشگاه فوتبال روستوف، باشگاه فوتبال روبین کازان و باشگاه فوتبال زنیت سن پترزبورگ اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied