شمانیوز
شما نیوز

وقتی مهدی طارمی خواننده تیم پورتو می‌شود! +ویدیو

در ادامه ویدویی از مهدی طارمی مشاهده می کنید.

 وقتی مهدی طارمی خواننده تیم پورتو می‌شود! +ویدیو

به گزارش شما نیوز : ویدیویی از مهدی زارمی در بین بازیکنان تیم پورتو مشاهده می کنید. در این ویدیو مهدی طارمی در بینهم تیمی هایش مشغول خواندن سرود جدید تیم پورتو می باشد. 

 

بیوگرافی مهدی قائدی 

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر، بازیکن فوتبال است تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما با فوتبال به شهرت و ثروت زیادی رسید، او با 187 سانتی متر قد بهترین گل زن تاریخ باشگاه پرسپولیس می باشد.

فوتبال اش را از شش سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد، اما بصورت حرفه ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در سن 10 سالگی بود. از سال 81 که 10 ساله بود تا سال 84 به ترتیب در تیم هاب برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد و در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به بزرگسالان تیم راه یافت. 

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دوسال دوباره در ایرانجوان بوشهر بازی کرد تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی از یک لیست 20 به وی معرفی شدند وی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد.

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل وی از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت.

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه ریزه اسپورت ترکیه رفت او دوباره با گرفتن مبلغ 1/5 میلیارد از حسین هدایتی به پرسپولیس بازگشت، اما بخاطر مسایل مالی قید حضور در این تیم را زد و به الغرافه قطر پیوست

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied